تبلیغ اسلام واقعی در جهان امروز ضروری است


تبلیغ اسلام واقعی در جهان امروز ضروری است

گرگان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره تبلیغ دشمن برای تخریب دین اسلام گفت: تبلیغ اسلام واقعی، در جهان امروز ضروری است.


حجت‌الاسلام حسن مهاجر نیشابوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز در جامعه جهانی تبلیغ در هر مسئله‌ای و در هر برنامه‌ای جزو مهم‌ترین ارکان یک حرکت به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اهمیت نقش تبلیغ، افزود: با تبلیغ می‌توان موضوعی را که باطل است به‌عنوان یک حقیقت و یک موضوعی که حق است را به‌عنوان باطل در جامعه معرفی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه اسلام برگرفته‌شده از فطرت انسان‌ها است، گفت: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار شیوه کار خود را بر اساس یک تبلیغ واقعی و هدایت‌گری انسان‌ها قرار دادند.

وی تصریح کرد: خداوند مهم‌ترین وظایف پیامبر(ص) را تبلیغ و هدایت‌گری معرفی کردند که این حضرت در کنار اخلاق عملی و توصیه‌های اخلاقی سعی در گسترش دین اسلام داشتند.

مهاجر نیشابوری اظهار کرد: پیامبر(ص) با اعزام افرادی که توانمندی در امر تبلیغ داشتند نسبت به توسعه و ترویج دین اقدام کردند و در انجام این کار اخلاق و اعتقادات برگرفته از اسلام مورد تأکید ایشان بود.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس همین آموزه‌های دینی با فرمان حضرت امام(ره) تأسیس شد که امروز نه‌تنها در جمهوری اسلامی بلکه در اقصی نقاط کشورهای جهانی نسبت به امر تبلیغ دین اسلام اقدام می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: پرداختن به امور مبلغین، روحانیون و ائمه جماعات مساجد، ساماندهی تشکل‌های دینی و مذهبی همچون هیئت‌های مذهبی، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی با تأسیس مؤسسات مراکز قرآنی مردمی و همچنین آموزش و تربیت مداحان ازجمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌آید.

کد خبر 4327319

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه