ایلنا: متهمان پس از مواجهه با شواهد و قرائن به بزه انتسابی و خفه کردن خواهرشان به وسیله روسری اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

۳ برادر در شهرستان اندیمشک بعد از به قتل رساندن خواهر جوان خود، جنازه وی را در رودخانه زال این شهرستان انداختند.

سردار حیدر عباس زاده، رئیس پلیس استان خوزستان با تایید این خبر گفت:در پی اعلام خبری مبنی بر کشف جنازه دختر جوانی در رودخانه پل زال در یکی از مناطق شهرستان اندیمشک، فوراً دستور ویژه جهت تحقیق، بررسی و کشف موضوع به ماموران شعبه قتل پلیس آگاهی شهرستان به صورت ویژه ابلاغ شد.

وی افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجای مانده در کمتر از ۷ ساعت به حقیقت موضوع پی بردند که در بررسی های مقدماتی معلوم شد مقتول زن جوانی بوده که آثار خفگی بر روی بدن وی مشهود است.

عباس زاده بیان داشت:کارآگاهان پلیس با اقدامات علمی پی به هویت مقتول برده و در ادامه تحقیقات، عاملان قتل نیز که ۳ تن از برادران مقتول بودند شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و هدفمند دستگیر کردند.

وی در ادامه تصریح کرد:متهمان پس از رویارویی با شواهد و قرائن به بزه انتسابی و خفه کردن خواهرشان به وسیله روسری اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

رئیس پلیس استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد:متهمان بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شدند.