صحبت های کامبیز دیرباز درباره تجربه بازی در فیلم های جدی و طنز | فیلم


کامبیز دیرباز درباره شرایط خوب این روز‌هایش گفت: خدا را شکر اوضاع خوب است. فیلمبرداری سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی را به پایان رساندم؛ کاری که کمدی است. بعد از چند سال که کار‌های تلخ بازی می‌کردم، خودم هوس کار کمدی کرده بودم. البته قرار بود در ماه رمضان پخش شود که نشد و به امید خدا پخش تابستانی خواهد داشت. وی درباره اینکه...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

صحبت های کامبیز دیرباز درباره تجربه بازی در فیلم های جدی و طنز | فیلم

اجرای حرکات تکنیکی تکواندو سجاد مردانی در خند...

صحبت های کامبیز دیرباز درباره تجربه بازی در فیلم های جدی و طنز | فیلم

خندوانه امشب با ویژه برنامه ای مفصل پخش خواهد...

صحبت های کامبیز دیرباز درباره تجربه بازی در فیلم های جدی و طنز | فیلم

پچ پچ های گیتی رئوفی با جمشید مشایخی در برنام...

کامبیز دیرباز درباره شرایط خوب این روز‌هایش گفت: خدا را شکر اوضاع خوب است. فیلمبرداری سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی را به پایان رساندم؛ کاری که کمدی است. بعد از چند سال که کار‌های تلخ بازی می‌کردم، خودم هوس کار کمدی کرده بودم. البته قرار بود در ماه رمضان پخش شود که نشد و به امید خدا پخش تابستانی خواهد داشت.

وی درباره اینکه چرا بیشتر جدی کار می کند، اظهار کرد: هیچ وقت اصرار به کار نکردن در ژانر کمدی نداشتم؛ اما از بین چند انتخاب به کار‌های جدی رسیدم.

رامبد جوان درباره ایفای نقش کامبیز دیرباز در کار کمدی شرایط خاص پرسید که گفت :من بعد از نابرده رنج کار کمدی انجام نداده بودم و خیلی سال بود که در تلویزیون سراغ نقش های جدی رفته بودم و در چندسال اخیر در زیر پای مادر ، میکائیل و پشت بام تهران نیز نقش هایی را شبیه هم و در قالب جدی جلوی دوربین بردم و این قالب نقش هم برای خودم و هم برای مردم تکراری شده بود و دوست داشتم یک کار کمدی انجام بدهم و در این کار با بهرام افشاری همبازی هستم . من از میکائیل تا زیر پای مادر با سعید نعمت الله همکاری داشتم و این یکی از لذتبخش ترین تجربه های زندگی ام بود.

(۱۲)

دسته بندی : سرگرمی
برچسب ها : خندوانه, خندوانه کامبیز دیرباز, رامبد جوان, سریال شرایط خاص, فصل پنجم خندوانه, کامبیز دیرباز, کامبیز دیرباز در خندوانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا