پتی: مسی مانند رونالدو قدرت «رهبری» ندارد/ او فقط راه می‌رود!


پتی: مسی مانند رونالدو قدرت «رهبری» ندارد/ او فقط راه می‌رود!

بانک ورزش - امانوئل پتی، بازیکن سابق بارسلونا اعلام کرد که مسی کیفیت رهبری سابق را ندارد. این در حالی است که مسی در دو بازی گذشته تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی با چالش های زیادی رو...

بانک ورزش - امانوئل پتی، بازیکن سابق بارسلونا اعلام کرد که مسی کیفیت رهبری سابق را ندارد.

این در حالی است که مسی در دو بازی گذشته تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی با چالش های زیادی رو به رو بوده است.


پتی فرانسوی در این رابطه گفت: "او یک رهبر نیست و از این نظر در سطح رونالدو نیست. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است اما باید ذهنیت یک رهبر را هم از خود نشان دهد. مسی باید بیدار شود. وقتی شرایط در بارسلونا خوب پیش می رود او بازیکن فوق العاده ایست. اما این را در بازی های لیگ قهرمانان نیز دیده ایم. وقتی شرایط خوب پیش نمی رود او در زمین بازی ناپدید می شود. او در زمین نیست. نمی دود و فقط راه می رود. او نگران بازی نیست."

وی در ادامه درباره آرژانتین گفت: "عملکرد کلی تیم ضعیف بود. آنها اعتماد به نفس ندارند، به یکدیکر اعتماد ندارند. با این چیزی که می بینیم فکر نمی کنم آرژانتین از گروهش صعود کند. مایه تاسف است که آن ها صعود کنند چرا که در برابر ایسلند افتضاح بودند، روحیه نداشتند، هیچی نداشتند. سرمربی آنها از آغاز اشتباهات زیادی کرده است. آرژانتین را با بازیکنان بزرگی می شناسید اما این تیم کنونی از آنها بسیار دورند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازگشت سخت به صدر/ پیشنهاد تمدید پرسپولیس به اوسمار/ پیشخوان