«خدمت کریمانه» سرلوحه فعالیت هیئات مذهبی باشد


«خدمت کریمانه» سرلوحه فعالیت هیئات مذهبی باشد

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: خدمت کریمانه که از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است، سرلوحه فعالیت هیئات مذهبی باشد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی در نشست رؤسای شوراهای هیئات مذهبی استان‌ها که امروز (شنبه، دوم تیرماه) در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان اینکه دهه‌های «ولایت» و «کرامت» فرصتی ارزشمند برای نشر آموزه‌های دین در فضای پرنشاط است، گفت: ما باید قدردان این فرصت که به واسطه انقلاب اسلامی برای ما فراهم شده است باشیم و برای بهره‌مندی از این دهه‌ها برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و عالمانه‌ای داشته باشیم.

وی تنوع فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌ها و جشن‌های دهه‌های ولایت و کرامت را در جذب نسل جوان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: خدمت کریمانه که می‌تواند موجب تنوع‌بخشی به این فعالیت‌ها شود باید سرلوحه فعالیت‌های هیئات مذهبی در مناسبت‌های گوناگون باشد.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به نقش برجسته هیئات مذهبی در پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی، بیان کرد: خدمت کریمانه به مردم یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های دینی است.

ارزانی در ادامه با اشاره به روایت امام صادق (ع) مبنی بر سریع‌تر بودن و وسیع‌تر بودن کشتی نجات امام حسین (ع) نسبت به سایر اهل بیت (ع) گفت: هیئات مذهبی، بهترین وسیله را برای توسل به آن حضرات و خدمت به دین، انقلاب و مردم انتخاب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در حالی که امروزه همه همت دشمن، ضربه زدن به نظام اسلامی است و ترامپ سریع‌تر از سایر روسای جمهور آمریکا اهداف این کشور در نابودی جمهوری اسلامی را مطرح می‌کند، هیئات مذهبی به خوبی نقش خود را در خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان ایفا کرده‌اند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان با اشاره به فعالیت ۲۴ هزار مورد از این کانون‌ها در مساجد سراسر کشور، گفت: همکاری آن‌ها و هیئات مذهبی موجب رونق فعالیت‌های مساجد و جذب بیشتر نسل جوان به قرآن و عترت (ع) می‌شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!