فوق ستاره پرتغال سد راه پسران “کی روش” برای صعود از گروه مرگ


تیم ملی پرتغال یکی از هم‌گروه‌های ایران در جام جهانی 2018 در آخرین بازی مرحله مقدماتی خود روز دوشنبه به مصاف شاگردان کارلوس کی‌روش می‌رود. تیم ملی پرتغال تا الان از دو دیدار خود 4 امتیاز کسب کرده و 4 گل توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده است. بهتر است بگوییم رونالدو نه تنها کاپیتان پرتغال به حساب می‌آید بلکه یک مربی و یک رهبر واقعی...

رونالدو در آماده ترین فرم آماده برای رقابت با ایران در جام جهانی 2018

فوق ستاره پرتغال سد راه پسران “کی روش” برای صعود از گروه مرگ

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۹
فوق ستاره پرتغال سد راه پسران “کی روش” برای صعود از گروه مرگ

تیم ملی پرتغال در گروه B مسابقات جام جهانی شرایطی مشابه با اسپانیا دارد و به همین دلیل به دنبال برد مقابل ایران است تا کارش برای صعود به مرحله حذفی به اما و اگر نکشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی پرتغال یکی از هم‌گروه‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در آخرین بازی مرحله مقدماتی خود روز دوشنبه به مصاف شاگردان کارلوس کی‌روش می‌رود. تیم ملی پرتغال تا الان از دو دیدار خود ۴ امتیاز کسب کرده و ۴ گل توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده است.

بهتر است بگوییم رونالدو نه تنها کاپیتان پرتغال به حساب می‌آید بلکه یک مربی و یک رهبر واقعی برای تیمش محسوب می‌شود و تقریبا می‌توان گفت که این فوق ستاره رییس تیم است.

تمرین امروز تیم ملی پرتغال در حالی پیگیری شد که موتیونیو به علت آنفولانزا و رافائل گوئررو به دلیل داشتن مشکلات عضلانی دور از تیم بودند. اما رونالدو با با روحیه حاضر شد و انگیزه‌ای فوق‌العاده‌ای به یاران خود القا کرد تا آن‌ها تلاش خود در مقابل ایران را ادامه دهند.

شرایط تیم ملی پرتغال درست به مانند اسپانیا است. این دو تیم هم امتیاز هستند و تعداد گل زده و گل خورده آن‌ها هم برابر است. حال تعداد کارت زردها ملاک قرار می‌گیرد که پرتغال یک کارت زرد بیشتر از اسپانیا دارد. به همین دلیل شاگردان سانتوس به دنبال برد مقابل ایران هستند که کارشان به اما و اگر کشیده نشود. می‌توان گفت کریستیانو رونالدو مشتاق است با تمرکز و قدرت مقابل ایران قرار گیرد تا به کمک او پرتغال به دور حذفی جام جهانی برسد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , جام جهانی 2018 , فوتبال جهان , فوتبال ملی
برچسب ها : تیم ملی پرتغال, جام جهانی 2018, رونالدو, کارلوس کی‌روش, کریستیانو رونالدو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد