بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر کشف شد


بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی پلدختر گفت: چهار میلیاردو 750 هزار ریال انواع کالای قاچاق طی 48 ساعت گذشته در محورهای ارتباطی این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ صفر عبدالوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ماموران انتظامی شهرستان پلدختر با تشدید کنترل خودروهای عبوری 2 خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه پل تنگ میانکوه شرقی و معمولان پس از هماهنگی با مقام قضایی این خودروها شامل یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه کامیونت ایسوزو را در محورهای ارتباطی شهرستان توقیف کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: پس از بازرسی خودروهای توقیفی محموله های قاچاق بدون مجوز گمرکی شامل پنج دستگاه لباسشویی، 14 دستگاه کولر، 56 هزار و 960 قطعه آچار و پیچ گوشتی، 61 هزار و 300 قطعه انواع ابزارآلات ساختمانی و یکهزار و 440 قطعه لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.
وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد و 750 هزار ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ عبدالوند گفت: فرماندهی انتظامی پلدختر در راستای تحقق فرمایشات فرماندهی کل قوا تمام توان و تلاش خود را در اجرای طرح‌ های مبارزه با ورود کالای خارجی به کار خواهد گرفت و با این پدیده شوم که موجب خدشه به اقتصاد کشور و شیوع بیکاری در جامعه می‌ شود با قاطعیت و بدون اغماض مبارزه می ‌کند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/3022

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !