Flip Grip، امکان استفاده عمودی از نینتندو سوییچ را فراهم می کند


Flip Grip، امکان استفاده عمودی از نینتندو سوییچ را فراهم می کند

اگر شما هم از دارندگان کنسول بازی نینتندو سوییچ باشید، می‌دانید که شرایط استفاده از این کنسول در حالت افقی بسیار راحت‌تر از حالت عمودی است و دلیل آن محل قرارگیری دسته‌ها روی پایه‌های نگهدارنده کنسول است. Flip...

اگر شما هم از دارندگان کنسول بازی نینتندو سوییچ باشید، میدانید که شرایط استفاده از این کنسول در حالت افقی بسیار راحتتر از حالت عمودی است و دلیل آن محل قرارگیری دستهها روی پایه‌های نگهدارنده کنسول است. Flip Grip برای حل این مشکل طراحی شده است.

اگر شما هم به دنبال بازیکردن با کنسول سوییچ خود به شکل بهتری در وضعیت عمودی هستید، احتمالاً این وسیله جانبی جدید به کار شما بیاید. Flip Grip برای شما این امکان را فراهم میکند که به راحتی و در وضعیت عمودی از کنسول دستی خود استفاده کنید. این وسیله برای انجام بازیهای کلاسیک (که عمودی بودند) و همچنین انجام بازیهای امروزی که از زوایه عمودی استفاده میکنند، مناسب است و از نمونههای آن میتوانیم به IKaruga اشاره کنیم. برخلاف مکان نگهدارنده جویکانها (Joy-Con، دستههای کنسول سوییچ) در حالت عادی که صرفاً این کنترلرها را در جای خود محکم میکند، نمونهی جدید همانند چارچوبی تمامی بدنهی کنسول را در بر میگیرد.

با تمامی اینها، این محصول همچنان در دسترس نیست و شما میتوانید با مراجعه به صفحهی کیکاستارتر (Kickstarter، مکانی برای جمعآوری سرمایه مردمی) آن، این محصول را با حمایت مالی حداقل ۱۲ دلاری برای خود پیشخرید کنید. Flip Grip از پلاستیک ساخته شده و زمانی که کنسول خود را درون آن قرار میدهید، به جز جک اتصال هدفون، اسلات کارت حافظه و اسلات قرارگیری کارتریج بازیها، دیگر مجراهای سوییچ پوشیده میشوند و امکان دسترسی به آنها وجود ندارد.

Flip Grip، امکان استفاده عمودی از نینتندو سوییچ را فراهم می کند

Flip Grip، امکان استفاده عمودی از نینتندو سوییچ را فراهم می کند

با این حال تیم طراحی این محصول مدعی شده است که آنان فضای لازم برای تهویه گرمای محصول را فراهم کردهاند. یکی از نکات پیرامون استفاده از این محصول این است که در زمان استفاده از آن شما نمیتوانید کنسول خود را به شارژ متصل کرده و از تمامی قدرت آن استفاده کنید و برای همین احتمال گرمشدن بیش از حد آن در این قاب هم وجود ندارد.

Flip Grip همچنان در کمپین جمعآوری سرمایه خود در کیکاستارتر است و علاقمندان این محصول میتوانند تا ۹ جولای (۱۸ تیر ماه) با پرداخت حداقل ۱۲ دلار این محصول را به دست بیاورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظر رهبر انقلاب درباره ادغام ارتش چه بود؟