نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است!


نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است!

رسانه کلیک – با توجه به اطلاعات منتشر شده در صفحه کاربری شبکه لینکدین یکی از کارمندان استودیوی سرشناس راک استار گیمز، به نظر می رسد نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 هم اکنون در دست ساخت باشد. هیچ شکی نیست که بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بزرگترین، محبوب ترین و […] نوشته نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است! اولین...

رسانه کلیک – با توجه به اطلاعات منتشر شده در صفحه کاربری شبکه لینکدین یکی از کارمندان استودیوی سرشناس راک استار گیمز، به نظر می رسد نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 هم اکنون در دست ساخت باشد.

هیچ شکی نیست که بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بزرگترین، محبوب ترین و مورد انتظارترین بازی های سال جاری میلادی به شمار می رود که در حال حاضر توسط استودیوی راک استار گیمز بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 ساخته می شود. عملکرد فوق العاده نسخه اول این مجموعه بر روی دو کنسول نسل هفتم ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 باعث شده تا هم اکنون بازیکنان و گیمرهای زیادی بی صبرانه در انتظار انتشار و تجربه نسخه دوم آن باشند.

با این حال، این موضوع برای پی سی بازها و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی صادق نیست چرا که استودیوی راک استار گیمز بار دیگر سیاست و استراتژی همیشگی خود را پیش رو گرفته و تا به این لحظه هیچ اشاره ای به نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 نکرده است و عرضه این نسخه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اما خبر خوب و امیدوارکننده برای دارندگان پلتفرم رایانه شخصی این است که به تازگی بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه کاربری شبکه لینکدین یکی از کارمندان استودیوی سرشناس راک استار گیمز، نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 هم اکنون در دست توسعه قرار دارد و بدیهی است که در این صورت، در آینده نه چندان دور شاهد انتشار آن خواهیم بود.

اخیرا یک برنامه نویس استودیوی بزرگ راک استار گیمز در حساب کاربری رسمی خود در شبکه لینکدین اقدام به انتشار اسامی پروژه های خود و پلتفرم های مقصد آن ها کرده است که در میان عناوینی همچون Grand Theft Auto V و L.A. Noire، نام بازی مورد انتظار رد دد ردمپشن 2 و پلتفرم پی سی دیده می شود.

نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است!

نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است!

به عبارت دیگر، فهرست منتشر شده در این صفحه شامل سه چهار عنوان ویدیویی به نام های Grand Theft Auto V، L.A. Noire، Beaterator و Red Dead Redemption 2 است که در مقابل آن ها، پلتفرم هر یک از بازی های مذکور مشخص شده است.

نکته قابل توجه این است که این برنامه نویس ضمن اشاره به نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عنوان مورد انتظار رد دد ردمپشن 2، به نحوی از نسخه رایانه شخصی بازی خبر می دهد. بنابراین، با توجه به اظهارات این کارمند استودیوی راک استار گیمز، نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 هم اکنون مراحل ساخت و توسعه خود را طی می کند.

هرچند، تایید نسخه پی سی این عنوان ویدیویی در حساب کاربری یکی از کارمندان استودیوی راک استار گیمز چندان خبر رسمی و دقیقی تلقی نمی شود و می توان این موضوع یک اشتباه و خطای انسانی دانست، اما شایعات و گمانه زنی های متعددی نیز عرضه این نسخه را تایید می کنند.

همچنین، نباید از این موضوغ غافل شد که استودیوی راک استار گیمز در عرضه بازی Grand Theft Auto V نیز از چنین سیاستی استفاده کرد و پس از انتشار این عنوان بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4، با چند ماه تاخیر آن را به دست پی سی بازها و دارندگان پلتفرم پی سی رساند.

نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است!

نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است!

به علاوه، چندی پیش آقای استراوس زلنیک، مدیر عامل شرکت تیک تو اینتراکتیو، در جریان کنفرانس ارائه گزارش مالی چند ماه اخیر به ارزش و اهمیت بسیار بالای پلتفرم پی سی اشاره کرد. وی در این جلسه اظهار داشت نسخه پی سی بازی Grand Theft Auto V سهم زیادی از فروش کلی این عنوان دارد و هم اکنون بازیکنان و گیمرهای زیادی در حال تجربه این نسخه هستند.

بدین خاطر، این اتفاقات و صحبت ها می تواند احتمال عرضه بازی رد دد ردمپشن 2 بر روی پلتفرم PC را افزایش می دهد. البته، در طرف دیگر، عدم انتشار بازی Red Dead Redemption بر روی پلتفرم پی سی در سال میلادی 2010، خلاف این صحبت ها و گمانه زنی را نیز ثابت می کند.

در هر حال، با توجه به اینکه این خبرها توسط منبع رسمی تایید نشده است، باید منتظر ماند تا استودیوی راک استار گیمز نسبت به این شایعات و گزارش ها واکنش نشان دهد و عرضه نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 را به طور کامل تایید و یا تکذیب کند. از این رو، تمامی اطلاعات فوق در حد یک شایعه باقی می مانند.

داستان بازی محبوب Red Dead Redemption 2 تقریبا 12 سال پیش از وقایع و حوادث نسخه اول این مجموعه جریان دارد. در این عنوان ویدیویی شما کنترل شخصیتی به نام آرتور مورگان (Arthur Morgan) را برعهده می گیرید که یکی از اعضای مهم گروه Van der Linde به شمار می رود که به کمک تیم خود همواره به دنبال غارت و دزدی است. در این زمان، سیاست مداران و قانون گذاران ایالات متحده آمریکا با تدوین قوانین جدید، سعی در نابودی باقی مانده گروه های خلافکاران و کلاهبرداران هستند تا به دوران غرب وحشی آمریکا خاتمه دهند و عصر جدیدی را برای مردمان خود رقم زنند.

نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است!

نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در راه است!

در این میان، آرتور مورگان به همراه گروه خود از قوانین جدید پیروی نمی کنند و همچنان دست به خلاف و دزدی می زنند و با غارت ثروت و کشتن سایر افراد، به زندگی وحشی گرایانه خود ادامه می دهند. حال دزدی از بانک شهر بلک‌ واتر (Blackwater) مطابق برنامه های این گروه خلافکاران پییش نمی رود و با توجه به شرایط جدید و سیاست های سختگیرانه دولت مردان، آرتور مورگان و گروه Van der Linde باید به سرعت فرار کنند.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 در روز 4 آبان ماه سال 97 (26 اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت تیک تو اینتراکتیو بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می شود.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ به نظر شما، آیا استودیوی راک استار گیمز همانند بازی محبوب و پرطرفدار Grand Theft Auto V، عنوان ویدیویی رد دد ردمپشن 2 را بر روی پلتفرم رایانه شخصی منتشر می کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط