مراسم ویژه عروسی دو بازیگر سریال پرمخاطب تاج و تخت کیت هرینگتون و رز لزلی روز گذشته با حضور مهمانی ویژه برگزار شد. کیت هرینگتون و رز لزلی سالهاست که با هم رابطه دارند و رابطه این دو در سال ۲۰۱۲ و حین فیلمبرداری سریال شروع شد.از سال ۲۰۱۷ میلادی هرینگتون و لزلی در یک خانه باهم زندگی می کنند.عروسی بازیگر تاج و تخت
مراسم عروسی متفاوت دو بازیگر تاج و تخت

روز گذشته مراسم عروسی دو بازیگر محبوب “Throne stars” ” سریال تاج و تخت” در یک کلیسا برگزار شد که توانست کمی بعد در صفحات مجازی خبرساز شود. دو ستاره و بازیگر محبوب “Throne stars” به نام های “رز لسلی و کیت هرینگتون ” در کیلسای “ابردینشایر” ازدواج کردند.

این دو بازیگر محبوب فیلم تاج و تخت ،عروسی متفاوتی داشتند و عروسی آنها مقداری با جو قدیمی و حال و هوای سنتی برگزار شد چرا که ماشین عروس،یک ماشین میلیون دلاری نبود و تنها یک ماشین لندرور بود.

مراسم ویژه عروسی بازیگر تاج و تخت

مهمانان این عروسی مانند آقای داماد و خانم عروس بازیگر،خاص بودند ، میهمانانانی مثل پیتر دینکلج،مایسی ویلیامز،سوفی تورنر،املیا کلارک و مالین آکرمن . جالب است بدانید که سن آقای داماد و خانم عروس بازیگر،هردو برابر و ۳۱ ساله هستند و عروسی این دو بازیگر محبوب باعث هیجان زده شدن مهمانان حاضر در مراسم شد.

این مراسم به یاد ماندنی در ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی در کلیسای ابردینشایر برگزار شد.

کیت هرینگتون بازیگر بریتانیایی سریال تاج و تخت است که از سال ۲۰۱۱ با بازی در نقش جان اسنو در سریال تاج و تخت توانست در میان مخاطبان به شهرت برسد. این هنرمند برتانیایی از نوادگان چند نسل بعد چالز دوم پادشاه بریتانیا است .

مراسم ویژه عروسی بازیگر تاج و تخت

رز لزلی بازیگر اسکاتلندی سریال تاج و تخت است که با بازی در این سریال به شهرت رسید و از جمله فیلم هایی که لزلی در آنها ایفای نقش کرده میتون به مورگان و آخرین شکارچی جادوگر اشاره کرد.

سریال بازی تاج وتخت یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ بی او ساخته شده است. این مجموعه برگرفته از پرفروش ترین مجموعه داستان های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است.