هزینه تداوم انقلاب را با تحمل تحریم های اقتصادی پرداخت می کنیم


هزینه تداوم انقلاب را با تحمل تحریم های اقتصادی پرداخت می کنیم

سنندج- مدیرکل بازرسی کردستان گفت: امروز هزینه تداوم و استمرار انقلاب اسلامی را با تحمل تحریم های اقتصادی پرداخت می کنیم.


به گزارش خبرنگارمهر، محمودرضا مهرورز امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران و کارکنان نمونه قوه قضاییه استان در سنندج گفت: از زمان آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز سنگین ترین هزینه ها را برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت کردیم.

وی عنوان کرد: روزی این هزینه ها رادر تداوم انقلاب با بمب گذاری و انفجارهای پیاپی و ترور و تحمیل کردن جنگ بر کشورمان ازسوی دشمنان پرداخت کردیم.

وی یکی از سنگین ترین هزینه ها را حادثه هفتم تیرماه که معمار کبیر دستگاه قضایی به همراه ۷۲ تن از یاران امام به شهادت رسید، خواند و اظهارداشت: امروز هم با تحریم های اقتصادی این هزینه ها را پرداخت می کنیم.

مدیرکل بازرسی کردستان با اشاره به اینکه همه ما با پایبند به ارزش های انقلاب این سختی ها را تحمل کرده و می کنیم، افزود: این تحریم ها نسخه ای است که از سوی دشمنان برای ما پیچیده سده وقطعا روزی تاریخ انقضای آن به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: آنچه مهم است هدف و راهی است که ما انتخاب کردیم و باید آنرا ادامه دهیم و لحظه ای از آن غفلت نکنیم و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه قضایی از بین افرادی گلچین شده تشکیل شده است، عنوان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تکالیف و وظایف محموله را به بهترین نحو انجام دهیم.

کد خبر 4329150

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در