بازی Prey با رزولوشن 1440p برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود


بازی Prey با رزولوشن 1440p برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود

بازی Prey که انتشارش به سال 2017 برمی‌گردد، بالاخره به‌روزرسانی مخصوص خود برای کنسول میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس را دریافت کرده است و شاید رزولوشن 4K را ارائه ندهد، اما کیفیتی بسیار خوب و بهتر از پلی‌استیشن 4 پرو را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. طبق بررسی و مقایسه‌ی اخیر کانال...

بازی Prey که انتشارش به سال 2017 برمی‌گردد، بالاخره به‌روزرسانی مخصوص خود برای کنسول میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس را دریافت کرده است و شاید رزولوشن 4K را ارائه ندهد، اما کیفیتی بسیار خوب و بهتر از پلی‌استیشن 4 پرو را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد.

طبق بررسی و مقایسه‌ی اخیر کانال یوتیوبی VGTech از بازی Prey برروی ایکس‌باکس وان ایکس و ایکس‌باکس وان، رزولوشن این عنوان روی این کنسول میان نسلی از 900p به 1440p افزایش داشته است. همچنین این کنسول افکت‌های جدید نظیر Screen Space Reflections و فیلترینگ بافت‌های بهتر را با خود به همراه داشته و نمایش نور از راه دور را بهبود بخشیده است.

این درحالی است که عملکرد بازی Prey برروی پلی‌استیشن 4 پرو با ایکس‌باکس وان ایکس همچنان فاصله دارد. پلی‌استیشن 4 پرو مانند پلی‌استیشن 4، بازی را با رزولوشن 1080p به نمایش درمی‌آورد و نیز تنها به برخی از جلوه‌های بصری بهبود بخشیده است.

بازی Prey هم‌اکنون در دسترس پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Prey با رزولوشن 1440p برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟