تشدید نظارت بر تولید، بسته‌بندی و توزیع نان در تبریز


تشدید نظارت بر تولید، بسته‌بندی و توزیع نان در تبریز

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز از تشدید نظارت بر فعالیت‌های مرتبط با نان خبر داد و گفت: در این زمینه با کسی تعارف نداریم و باید با هماهنگی اتاق اصناف، معاونت غذا و دارو و... شاهد تولید، بسته‌بندی استاندارد و توزیع مناسب نان در تبریز باشیم.

به گزارش ایسنا، سعید برزگر در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان تبریز در ارتباط با کیفیت نان و نحوه توزیع و فروش آن در تبریز اظهار کرد: متاسفانه اکنون کیفیت و نحوه بسته بندی نان در تبریز، قابل قبول نیست و رضایت گردشگران نیز در این زمینه بسیار اندک است. باید نان‌های سالم و بهداشتی و بسته‌بندی مناسب در فروشگاه‌ها عرضه شود.

وی با اشاره به اهمیت و نقش مهم کارگروه‌های تخصصی در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های مهم گفت: بهداشت و سلامت غذایی مردم از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان امر باشد و با توجه به آغاز موج جدید سفرهای تابستانی به تبریز، اهمیت این قضیه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

برزگر در بخشی از سخنان خود به مشکلات موجود زیست محیطی در چرم شهر و ایران مایه اشاره کرد و افزود: اتخاذ تصمیم در این مورد مربوط به کارگروه‌های تخصصی و ویژه است؛ متاسفانه کم کاری برخی دستگاه‌های مسئول، باعث ایجاد مشکلات فعلی شده است.

وی بر لزوم ایجاد کارگروهی ویژه متشکل از دستگاه‌های ذیربط صاحبان صنایع برای اتخاذ تصمیم در مورد رفع مشکلات چرم شهر تاکید کرد و گفت: بوی بد و منظره نامناسب در بخشی از مسیر نزدیک به چرم شهر، در شان این مجموعه نیست و باید هرچه سریع‌تر نسبت به اخذ بهترین تصمیم در این رابطه اقدام کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز با بیان این‌که مشکلات معیشتی و اقتصادی را درک می‌کنیم، اظهار کرد: واحدهای تولیدی غیرمجاز و متخلف باید هرچه سریع تر توسط محیط زیست و شبکه بهداشت و سایر نهادهای مرتبط شناسایی شده و در صورت عدم توجه به تذکرات لازم، از طریق دستگاه قضایی مورد مواخذه قرار گیرند.

برزگر در ارتباط با مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: میزان آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر و مناطق غیربرخوردار بیشتر است ولی متاسفانه بیشترین سرمایه‌گذاری برای کاهش این‌گونه آسیب‌ها در مناطق برخوردار انجام می‌شود که جای سوال دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد