حل مشکل محیط زیست در شهر بندرعباس نیازمند نقشه راه است


حل مشکل محیط زیست در شهر بندرعباس نیازمند نقشه راه است

بندرعباس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: تعیین نقشه راه حفظ محیط ‌زیست شهر بندرعباس در راستای برنامه‌های پایدار برای آینده الزامی است.


آبتین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: حل مشکل محیط زیست در شهر بندرعباس نیازمند نقشه راه است زیرا با دیدگاه‌های پراکنده و مقطعی نمی‌توان محیط زیست را برای آیندگان حفظ کرد.

وی با تأکید بر اینکه با روش‌های کنونی نمی‌توان سرمایه‌های طبیعی را به‌خوبی محافظت کرد اظهار کرد: بندرعباس با آلایندگی‌هایی مانند صنایع غرب، آلودگی فاضلاب شهری، کشتی‌ها در دریا و آلودگی ناشی از آب شیرین کن ها مواجه است که متولی مشخصی برای رسیدگی ندارد.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: موضع سازمان محیط زیست موضعی انفعالی است زیرا نشان داده توانایی استفاده از اختیارات قانونی خود را ندارد.

امیری افزود: آلودگی هوا، آب‌وخاک شهر بندرعباس را با بحران محیط زیستی مواجه ساخته و ادامه این وضع زیست شهری را دچار مشکل خواهد کرد.

وی اظهارداشت: برای حل مشکل چاره‌ای جز ایجاد یک نقشه راه نیست همچنین هماهنگی حداکثری میان دستگاه‌ها مرتبط با این حوزه می‌تواند راه گشای مشکلات پیرامون این حوزه باشد.

کد خبر 4330164

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی