پست های اینستاگرامی این پیرمرد جنجال به پا کرد


پست های اینستاگرامی این پیرمرد جنجال به پا کرد

رکنا: این پیرمرد 86 ساله به خاطر انتشار عکس های خانوادگی اش در اینستاگرام معروف شد.

پست های اینستاگرامی این پیرمرد جنجال به پا کرد

پست های اینستاگرامی این پیرمرد جنجال به پا کرد

اینستاگرام این روزها ماجراهای زیادی را از زندگی انسان ها بازگو می‌کند،مثل زوج هایی که عاشقانه در کنار هم زندگی میکنند و عکس های خود را به اشتراک می گذارند. تعداد زیادی از مردم، شبکه‌های اجتماعی را پدیده‌ای برای نسل جوان میدانند. بااین حال، جفری واکر، نویسنده و ترانه سرای مسن انگلیسی، با حساب اینستاگرام Instagram جذاب و شایان ستایش خود اثبات کرده که این رسانه‌ها برای همه ی مردم با هر سنی میباشند.

مثل اکثر کاربران اینستاگرام، پروفایل واکر عکس هایی از زندگی روزمره اش را شامل می شود. او اغلب تصویر‌های جالب از محیط اطرافش در میدلندز، منطقه‌ای خوشگل پر از منزل‌های جذاب، حیوانات و مناظر روستایی را به اشتراک می گذارد. اضافه بر این، جفری تصویر هایی در رابطه با سرگرمی‌ها و علایق خود که شامل موسیقی،

ماراتن و نقل قول هال الهام بخش در اینستاگرام خود میگذارد. بااین حال دوست داشتنی‌ترین و زیباترین بخش اینستاگرام او، تصویر هایی هست که از اعضای خانواده اش یعنی پائولین، همسر محبوب و شریک زندگیش در ۶۵ سال جدید میگذارد. واضح هست که پائولین، الهام بخش او در شعر و موسیقی، کانون اصلی پست‌های او میباشند. جفری عاشق عکاسی و فیلم برداری و به اشتراک گذاشتن عشقش به همسر بدون شک خوش شانسش هست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس