اجرای 110 کیلومتر روکش آسفالت در استان/ اصلاح نقاط حادثه خیز


اجرای 110 کیلومتر روکش آسفالت در استان/ اصلاح نقاط حادثه خیز

یاسوج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری اجرای 110 کیلومتر روکش آسفالت در مناطق مختلف استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی خوان پایه شامگاه دوشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفرهای استاندار به شهرستان کهگیلویه افزود: عملیات روکش آسفالت جاده های استان با اولویت بندی در حال اجراست.

خوان پایه با اشاره به پروژه های اجرایی این دستگاه در شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: طی سال گذشته قریب به ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت در محور قلعه دختر به قلعه رئیسی محقق شد و تلاش می شود با تامین اعتبار توسعه بیش از پیش عملیات روکش آسفالت در این مسیر را داشته باشیم.

خوان پایه تصریح کرد: در حوزه تعمیر پل "تنگ چویل" بررسی و بازدید لازم انجام شد و شرایط این پل نامناسب ارزیابی شد.

وی افزود: در همین راستا طی سال ۹۶ اقداماتی در حوزه این پل انجام گرفته و پیشرفت ۳۵ درصدی تعمیرات را شاهدیم.

خوان پایه اظهار داشت: همچنین با عقد قراداد با پیمانکار تلاش می شود عملیات تعمیر و بهسازی پل تا هفته دولت به پایان رسیده و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به نصب علائم در مسیر قلعه رئیسی به دیشموک، بیان داشت: عملیات نصب علائم عمودی و افقی و لکه گیری در این مسیر پیش از عید آغاز شده است.

خوان پایه ابراز داشت: در حال حاضر نیز تابلوهای مسیر تهیه و پیمانکار نیز انتخاب شده است که به دلیل فعالیت توسعه ای شرکت گاز در مسیر و احتمال از بین رفتن علائم، با پایداری وضعیت عملیات انجام خواهد شد.

خوان پایه با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز استان از اجرای عملیات اصلاح نقاط حادثه خیز در مسیر قلعه رئیسی به دیشموک خبر داد.

کد خبر 4330610

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر