مهدی طارمی: خواهش می‌کنم به خواهر و مادرم فحش ندهید


مهدی طارمی: خواهش می‌کنم به خواهر و مادرم فحش ندهید

مهاجم تیم ملی کشورمان بیش از هر کسی بابت از دست دادن موقعیت گل ناراحت است.

مهدی طارمی: خواهش می‌کنم به خواهر و مادرم فحش ندهید

مهاجم تیم ملی کشورمان بیش از هر کسی بابت از دست دادن موقعیت گل ناراحت است.

مهدی طارمی در گفت‌وگوی اختصای با خبرنگار اعزامی ایلنا به روسیه در خصوص از دست دادن موقعیت گل اظهار داشت: واقعاً شرمنده مردم ایران شدم و دوست داشتم با زدن آن گل خوشحالشان کنم ولی متاسفانه نتوانستم. نمی‌خواهم توجیه کنم ولی چرخش توپ خیلی زیاد بود و کنترلی رو آن نداشت. بازهم میگویم جایی برای توجیه نیست ولی معذرت می‌خواهم.

وی افزود: تنها خواهشم این است که به مادر و خواهرم فحش ندهید. آنها در این چند سال خیلی به خاطر من فحش خوردند و این درست نیست. به خود من هر چه می‌خواهند بگویند ولی به هرکسی که می‌پرستند قسمشان می‌دهم به مادر و خواهرم فحش ندهند و فکر کنند خواهر و مادر خودشان است.

مهاجم تیم ملی در مورد آینده تیم گفت: این موضوع بستگی به این دارد که کی‌روش بماند یا برود. من قبلا خیلی در مورد کی‌روش صحبت کردم ولی به نظرم اگر بماند قهرمان جام ملت‌ها خواهیم شد و در غیر این صورت خیلی کارمان سخت می‌شود. ایشان 8 سال برای تیم زحمت کشیدند و از الان باید شروع کنیم بجنگیم برای جام ملت‌ها. اگر می‌خواهند مرد به این بزرگی و بهترین مربی ممکن برای ایران را بگذارند کنار اشتباه بزرگی است.

طارمی در پایان با اشاره به ناراحتی بازیکنان تیم ملی از حذف در جام جهانی و باخت به قهرمان اروپا اظهار داشت: همیشه این فوتبال است که در زمین همه چیز را ثابت می‌کند و به این نیست که فلان تیم فلان مهره شناخته شده را دارد. ما در زمین همه تلاش کردیم برای موفقیت ایران. شاید خودمان توقع را بالا بردیم ولی می‌توانستیم صعود کنیم. در حال حاضر هم می‌جنگیم برای اینکه در آسیا قهرمان شویم و ملت ایران را دلشاد کنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر