بیوگرافی کریم انصاری فرد و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها


بیوگرافی کریم انصاری فرد و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها

بیوگرافی و زندگینامه کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال در 14 فروردین سال 1369 در اردبیل متولد شده است. او اکنون 28 سال سن دارد و 1.87 متر قد و 65 کیلوگرم وزن دارد. در حال حاضر عضو تیم ملی و حاضر در جام جهانی 2018 روسیه است و در باشگاه...

بیوگرافی کریم انصاری فرد و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها

بیوگرافی و زندگینامه کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال در 14 فروردین سال 1369 در اردبیل متولد شده است. او اکنون 28 سال سن دارد و 1.87 متر قد و 65 کیلوگرم وزن دارد.

در حال حاضر عضو تیم ملی و حاضر در جام جهانی 2018 روسیه است و در باشگاه المپیاکوس توپ میزند.

تحصیلات : در رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد لیسانس خودرا گرفت و فارغ التحصیل شد.

کریم سه خواهر و سه برادر دارد و خودش کوچکترین فرزند خانواده بشمار میرود و از علی دایی بعنوان الگوی زندگی اش نام می برد

ازدواج و همسر

انصاری فرد مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است.

شایعاتی مبنی بر ازدواج او با الکساندر صوفیا کالولی دختر میلیاردر دو رگه ( آمریکایی – یونانی ) در سراسر فضای مجازی پخش شد و بازتاب های فراوانی را به همراه داشت.

شایعات پخش شده حاکی از این بوده که این 2 در تعطیلات کریسمس به اتریش سفر کردند و رسانه های یونانی به این اتفاق دامن زده اند.

بیوگرافی کریم انصاری فرد و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسهابیوگرافی کریم انصاری فرد و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها

شروع فوتبال با جایزه برادر

برادر بزرگتر کریم انصاری فرد که در شهر تبریز دانشجو بود به او گفت که اگر در پایان سال سوم ابتدایی با معدل 20 قبول شوی برایت یکدست لباس تیم ملی ایران را میخرم و او تمام تلاشش را کرد و حسابی درس خواند تا به معدل 20 برسد و بعد از آن یکدست لباس از برادرش هدیه گرفت و تشویق شد و این شروعی برای رویا های بزرگتر بود.

شروع با آکادمی فوتبال

در سال 1377 وقتی انصاری فرد 8 ساله بوده است خانواده او به خاطر اینکه او علاقه زیادی به فوتبال داشت اورا در مدرسه فوتبال اینترکمپوس اردبیل ثبت نام کردند و مقدمه های فوتبال را در این آکادمی آموخت.

تیم ملی و سایپا

در سن 8 سالگی انصاری فرد به اردوی تیم ملی نونهالان زیر 8 سال پیوست و در تیم ملی زیر 10/12 ساله ها هم بازی کرد و بعد از مدتی به عضویت تیم ذوب اهن اردبیل پیوست و در سال 1395 وقتی شانزده ساله شد به باشگاه سایپا آمد و در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کرد.

پ.ن : زمانیکه علی دایی سایپا را به اردوی اردبیل برده بود در کریم را در حین تمرین دیده بود و از او دعوت کرد تا کریم در سایپا بازی کند.

بیوگرافی کریم انصاری فرد و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها

اوضاع مالی

کریم انصاری فرد در یک خانواده با اوضاع مالی خیلی خوب و مناسب رشد کرده است و زندگی او همیشه برنامه ریزی شده و دارای اصول بوده است.

اولین قرارداد او مبلغ 25000 تومان بود که با تیم بزرگسالان ذوب آهن اردبیل در سن 14 سالگی این قرارداد را بست.

از پرسپولیس تا لژیونری

وی با درخشش خود در تیم سایپا خرداد ماه سال 1391 با قراردادی 3 ساله به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست اما قراداد خودرا سر یک سال فسخ کرد و در تیر 1392 به باشگاه تراکتور سازی تبریز پیوست.

کریم انصاری فرد در سال 1393 با قراردادی 2 ساله به باشگاه اوساسونا اسپانیا با شماره پیراهن 12 پیوست اما عملکرد مطلوبی نداشت و پس از 16 بازی از این تیم اسپانیایی جدا شد و در تابستان 1394 به باشگاه یونانوی پانیونیوس پیوست و با 14 گلی که در 44 بازی به ثمر رساند عملکرد خوبی از خودش نشون داد.

او در سال 1396 با حقوقی 2.5 میلیاردی در سال با مدت زمان 3 ساله و نیم با دیگر تیم یونانی که المپیاکوس باشد قرارداد امضا کرد و هم اکنون در این باشگاه توپ میزند.

بیوگرافی کریم انصاری فرد و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها

تجارت کریم با طعم خانواده

او با درآمدی که دارد سعی میکند تجارت کند و در این راه پدر و برادرانش به او مشاوره اقتصادی میدهند و بر روی ساخت و ساز در ایران و داشتن ملک و املاک در تهران تمرکز دارند.

از علایق و آشپزی تا اعتقادات

او آدمی سرسخت در اعتقادات است و هر مسئله ای که اورا تحت فشار قرار دهد وی سعی میکند با خواندن نماز و دعا به آرامش برسد و یا گاهی اوقات به زیارت برود.

اهل آشپزی نیست و فقط تخم مرغ میتواند بپزد چون اکثر اوقات سر تمرین است.

او بازی های علی صادقی را دنبال میکند و همچنین خیلی از صدای بابک جهانبخش خوشش میاید و موزیک های اورا گوش میدهد.

بیوگرافی کریم انصاری فرد و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها

افتخارات

قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۹۳–۹۲ به همراه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز

قهرمانی سوپر لیگ فوتبال یونان ۱۷–۲۰۱۶ به همراه تیم فوتبال المپیاکوس

آقای گل لیگ برتر خلیج فارس ( 2 بار )

حضور در تیم سال لیگ برتر خلیج فارس ( 2 بار )

آقای گل فصل سوپر لیگ فوتبال یونان

افتخار برتر: گل ایران به پرتغال در جام جهانی۲۰۱۸


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط