4802 کیلو موادمخدر در استان البرز کشف شد


4802 کیلو موادمخدر در استان البرز کشف شد

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 4 هزار و 802 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 204 قاچاقچی در این رابطه از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان از کشف ۴ هزار و ۸۰۲ کیلو مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۲۴۲ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: از مجموع مواد مخدر کشف‌شده بیش از ۲هزار ۵۰۰ کیلوگرم تریاک، یک هزارو ۸۰۰کیلوگرم مرفین، بیش از ۱۷۴کیلوگرم هروئین و کراک، حدود ۱۶۰ کیلوگرم حشیش و بقیه آن از انواع مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۰۴ قاچاقچی، ۳هزارو ۴۵۱ نگهدارنده، و ۹۳۱ توزیع‌کننده دستگیر و ۵۹ خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف شد.

محمدیان با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۳۱۰ کیلوگرم مواد پیش ساز مواد مخدر کشف‌شده است، گفت: در این مدت ۱۰ باند بزرگ مواد مخدر شناسایی و حدود ۳هزارو ۶۰۰ معتاد جمع‌آوری شدند.

وی بابیان این‌که یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است از خانواده‌ها به‌عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری به اجرای طرح‌های پاک‌سازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجراست که به‌صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی‌آباد و ملک‌آباد با برنامه‌ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.

سردار محمدیان بابیان اینکه برای ریشه‌کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به‌ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

کد خبر 4331289

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد