قابلیت جدید فایل منجر گوگل ؛ راهی برای اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل


مطلب قابلیت جدید فایل منجر گوگل ؛ راهی برای اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل یکی از موضوعات مهم در اندورید است که گوگل این بار سعی کرده برای پر کردن این خلاء از فایل منیجر اختصاصی...

اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل یکی از موضوعات مهم در اندورید است که گوگل این بار سعی کرده برای پر کردن این خلاء از فایل منیجر اختصاصی خود استفاده کند.

به گزارش تکراتو، برای اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل در اندروید ابزارهایی چون زاپیا و شیر ایت وجود دارند ولی گوگل اکنون قصد دارد تا از فایل منیجر اختصاصی خود استفاده کند.

اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل

با استفاده از اپلیکیشن جدیدی که گوگل قصد دارد برای اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل ارائه کند، کاربران می‌توانند از طریق ساخت هات اسپات وای فای، فایل‌های حجیم خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. گوگل ادعا کرده که سرعت تبادل فایل در این حالت به ۵۰۰ مگابیت در ثانیه (حدودا ۶۲.۵ مگابایت در ثانیه) می‌رسد.

قابلیت جدید فایل منجر گوگل ؛ راهی برای اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل

در این روش، تبادل فایل‌ها در باند ۵ گیگاهرتز انجام می‌گیرد و دقیقا همان پروتکلی است که ایردراپ اپل و S Beam سامسونگ هم از آن استفاده می‌کنند.

نام این اپلیکیشنFiles Go است و در دسته اپلیکیشن‌های بهینه‌ شده برای اندروید گو قرار دارد. این اپلیکیشن بسیار کم حجم است و علاوه فراهم کردن امکان اشتراک گذاری سریع و آفلاین فایل ، امکان پشتیبان‌گیری از فایل ها و پاکسازی فضای حافظه را هم به کاربران می‌دهد.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!