این دختر 9 سال توسط پدرش مورد آزار بود! / شب ها با گریه می خوابیدم!


این دختر 9 سال توسط پدرش مورد آزار بود! / شب ها با گریه می خوابیدم!

پدر 50 ساله ای که 9 سال دخترش را تحت سلطه شیطانی خود قرار داده بود محاکمه شد.

این دختر 9 سال توسط پدرش مورد آزار بود! / شب ها با گریه می خوابیدم!
به گزارش فانوس، پدر 50 ساله در غرب استرالیا با رفتار سادیسمی که داشت، دخترش را تا 9 سال مورد تجاوز قرار داد.

این دختر که نامش نامشخص است از سال 2002 تا 2011 مورد تعرض از سمت پدرش قرار گرفته و طبق تحقیقاتی که پلیس محلی انجام داده است، متوجه شد که همسر این مرد از ازدواج قبلی خود دختر دیگری هم داشته اما میل و رغبت این مرد، فقط به هم خون خودش بوده است

دختر بیچاره با مراجعه به پلیس گفت حدودا 9 سال است که پدرم آزارم می دهد و باید هر طوری که شده با رفتارهای بیمارگونه او بسازم و هر زمانی که احتیاج و میل به من داشت او را راضی کنم.

او همیشه زمانی به سراغم می آمد که مادرم و خواهر خوانده ام به بیرون رفته یا در خواب عمیقی فرو رفته باشند.

وی ادامه داد: پدرم به من که از خون خودش بودم رحم نمی کرد و با فجیع ترین وضع ممکن وحشیانه مرا مورد تعرض قرار می داد و شب ها با اشک و گریه از درد می خوابیدم.

پدرم با تهدید کردن که صدای من و فیلم های یواشکی مان را به مادرم نشان می دهد دهان مرا می بست و من از ترس، جرات هیچ اعتراضی نداشتم، اما حالا که به پلیس مراجعه کردم به دلیل این است که بتازگی عاشق پسرجوانی شدم اما از وقتی پدرم فهمیده مرا با بهانه های مختلف تهدید می کند که اگر دست از سر این پسر برندارم جلو چشمان او به من تعرض می کند تا از چشمانش بیافتم.

پلیس پس از ثبت اظهارات دختر برای دستگیری پدر 50 ساله اقدام کرد.

او که در اعترافاتش از جواب دادن سر باز می زد مجبور شد در مقابل خشم و عصبانیت مامور پلیس و نامه پزشک قانونی دخترش به کار های خود اعتراف کند.

پلیس پس از ثبت اعترافات و اظهارات دختر جوان ، پدر هوسباز را برای اقدامات قانونی به دادگاه فرستاد و حکم او در هیئت منصفه 12 سال زندان تصویب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن