پدر بیرحم مایکل جکسون درگذشت + عکس


 پدر بیرحم مایکل جکسون درگذشت + عکس

رکنا: رئیس بزرگترین خانواده دنیای موسیقی، جو جکسون، بعد از مبارزه با سرطان پانکراس از دنیا رفت. مایکل جکسون در مورد او گفته بود او طوری کتکش می‌زد که وقتی در کنارش بود ممکن بود از ترس بالا بیاورد.

 پدر بیرحم مایکل جکسون درگذشت + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، موفقیت جو جکسون در زمینه موسیقی غیر قابل انکار است. او گروه موسیقی جکسون 5 را که متشکل از فرزندانش بود تاسیس و مایل و جنت جکسون دو ستاره بی‌بدیل پاپ را به دنیا معرفی کرد. ولی به عنوان یک پدر چنین موفقیتی نداشت. همه فرزندان او اعتراف کرده‌اند که جو آنها را مورد شکنجه روحی و جسمی قرار می‌داد.

 پدر بیرحم مایکل جکسون درگذشت + عکس

مایکل جکسون در مصاحبه جنجالی که با اوپرا وینفری کرده بود در حالیکه حتی در حین مصاحبه هم آثار ترس در چهره و رفتارش دیده می‌شد گفته بود که زندگی با پدرش در تمام طول عمر ترسناک بوده است. در این مصاحبه که پربیننده‌ترین مصاحبه تاریخ با بیش از 90میلیون بیننده زنده است مایکل به اوپرا گفته بود: پدرم را دوست دارم ولی او را نمی‌فهمم. در گذشته من تلخی و غم زیادی وجود دارد؛ به خاطر پدرم و چیزهای دیگر. او بسیار سرسخت بود. تنها یک نگاهش تو را می‌ترساند. او ما را کتک می‌زد و به من می‌گفت زشت هستم. آنقدر از او می‌ترسیدم که وقتی کنارش بودم نزدیک بود از ترس بالا بیاورم.

او در پاسخ به سوال اوپرا در مورد بخشیدن پدرش گفته بوداو را می‌بخشد ولی گذشته بسیار تلخی داشته است.

خواهر مایکل، جنت جکسون این ادعاهای مایکل را تایید کرده و گفته بود آنها زیر فشار دائمی از طرف پدرشان بودند. پدری که فقط حق داشتند "جوزف" صدایش کنند و حق نداشتند به او پدر بگویند.

 پدر بیرحم مایکل جکسون درگذشت + عکس

خود جو جکسون در سال 2010 در مصاحبه‌ای با اوپرا وینفری گفته بود که از این کارهایش اصلا پشیمان نیست و حتی خوشحال است که چنین پدری بوده چون نتیجه‌ای که گرفته این را ثابت می‌کند که سرسختی او کارساز بوده است. او که کتک زدن مایکل را به آن شدتی که ادعا می‌شد رد می‌کرد گفته بود: گاهی او را با کمربند یا کلید می‌زدم. ولی آنقدر چیز مهمی نبود. این کار من فرزندانم را موفق کرد و باعث شد سر از زندان در نیاورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)