برجام موشکی و برجام حقوق بشری بهانه‌ای برای خشکاندن ریشه اسلام


برجام موشکی و برجام حقوق بشری بهانه‌ای برای خشکاندن ریشه اسلام

یزد ـ جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: برجام موشکی، برجام حقوق بشری و جبهه مقاومت، بهانه‌هایی است که از سوی آمریکا مطرح می‌شود و قصد آمریکا، خشکاندن ریشه اسلام و نظام اسلامی است.


به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سپهر پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و ۱۷ هزار شهید ترور در مسجد حظیره یزد اظهار داشت: دشمن همیشه درصدد این است که انقلاب اسلامی از درون منفجر شود چنانچه آن‌ها بیان می‌کنند آن چیزی که جمهوری اسلامی را از پای درمی‌آورد، آلوده کردن مردم به فساد و انحراف است.

وی بیان کرد: باید توجه داشت که همه نقشه‌های ضدانقلاب و جریان دشمنان خارجی، زمین‌گیر کردن ملت ایران در عرصه اقتصادی است تا مردم را ناامید کنند و در این مسیر از ترویج هر گونه فساد، فحشا و بی‌اخلاقی در جامعه نیز دریغ نمی کنند.

سپهر خاطرنشان کرد: امروز در اتاق‌های فکر صهیونیستی که هر سال در اسرائیل برگزار می‌شود، نسخه مبارزه با مسلمانان در راستای آلوده کردن مردم به فساد نوشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه پدافند فرهنگی، تهاجم فرهنگی دشمن است، خاطرنشان کرد: در این راستا جبهه فرهنگی و شبیخون فرهنگی نقش مهمی بر عهده‌ دارند و قوه قضائیه و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها باید همچون جهادگران دوران دفاع مقدس، به فعالیت تأثیرگذار خود ادامه دهد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از روزی که حقوق بشر را در جامعه یهودی‌ها و صهیونیست‌ها بنا نهاده‌اند، عدالت و حقوق بشر سخت ربوده ‌شده است، تأکید کرد: امروز سازمان ملل در مقابل حقوق مسلم مردم ایستاده و این‌ همه جنایت در جهان صورت می‌گیرد چنانچه بزرگ‌ترین جنایت جهان را در یمن رقم‌ زده‌اند و هیچ عکس‌العملی از این مدعیان حقوق بشر صورت نمی‌گیرد.

سپهر با تأکید بر اینکه مبارزه با دشمنان در عرصه‌های مختلف نیازمند بصیرت، فهم عمیق و شناخت لایه‌های مختلف دشمن است، یادآور شد: امروز برجام موشکی، برجام حقوق بشری و جبهه مقاومت مطرح می‌شود؛ اما همواره باید توجه داشت که اگر همه انتظارات آمریکا برآورده شود، آمریکا به دنبال خشکاندن ریشه جمهوری اسلامی ایران است و تا به این خواسته خود دست نیابد، دست از مبارزه برنمی‌دارد.

وی با اشاره به ایجاد ناامیدی در بین ملت ایران توسط دشمنان، اضافه کرد: در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران در مجموعه درون کشور و فضای جامعه اسلامی به پیروزی‌های زیادی دست‌ یافته که آمریکا یقین یافته است که اگر این پیروزی‌ها تداوم یابد، انقلاب اسلامی به پیروزی بیشتری دست خواهد یافت و باید خود را تسلیم انقلاب اسلامی کند.

سپهر با اشاره به اینکه ایران هیچ نیازی به بمب اتمی و هسته‌ای ندارد، تصریح کرد: فرهنگ جمهوری اسلامی ایران فرهنگ ایثار، شهادت و عدالت است و امروز بشر به این نتیجه رسیده که هیچ راهی برای صلاح و رستگاری جز تمسک به مبانی توحیدی نیست.

کد خبر 4333229

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403