آخرین مهلت دریافت کارت کنکور 97 در علوم تجربی و زبان‌ها


آخرین مهلت دریافت کارت کنکور 97 در علوم تجربی و زبان‌ها

آخرین مهلت دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1397 در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجی که فردا جمعه 8 تیر برگزار می‌شود، اعلام شد.

خبرگزاری مهر: کنکور سراسری ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ با حضور یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر برگزار می‌شود.

به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجی که تاکنون برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ اقدام نکرده اند آخرین مهلت دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون برای هریک از داوطلبان این دو گروه آزمایشی اعلام شد.

داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی تا ساعت ۱۸ (۶ بعداز ظهر) امروز پنجشنبه ۷ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی تا ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز جمعه ۸ تیر ۹۷ می‌توانند کارت خود را به صورت اینترنتی از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۸ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۸ تیر برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم