کلمبیا با 2 و سنگال با 3 تغییر برابر هم


جدال حساس گروه آخر جام جهانی را تیم‌های کلمبیا و سنگال برابر هم برگزار می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا که بعد از شکست در نخستین بازی جام جهانی برابر ژاپن، در مسابقه اخیرش موفق به شکست ۳ بر صفر لهستان شد، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم سامارا آرنا به قضاوت میلوراد مازیچ از صربستان به مصاف سنگال ۴ امتیازی می‌رود که هر دو تیم برای کسب پیروزی و صعود از گروه H تلاش می‌کنند.

داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، ماتیس اوریبه، کارلوس سانچس، خوان کوادرادو، خامس رودریگز، خوان کوئینترو و رادامل فالکائو نفرات منتخب خوزه پکرمن هستند که ترکیب تیم کلمبیا را برابر سنگال تشکیل می‌دهند.

حضور کارلوس سانچس و ماتیس اوریبه به جای آبل آگیلار مصدوم و ویلمار باریوس دو تغییری هستند که در ترکیب تیم ملی لهستان در بازی امروز نسبت به دیدار اخیرشان مقابل لهستان به وجود آمده است.

سنگال هم با ترکیب خدیم ان دیائه، سلیف سانه، کالیدو کولیبالی، لامین گاساما، یوسف سابالی، چیخو کویاته، ادریسا گانا گوئیه، اسماعیل سار، سادیو مانه، کیتا بالده و ام بایه نیانگ هم بازیکنانی هستند که در بازی امروز برابر کلمبیا قرار می‌گیرد.

آلیو سیسه، سرمربی سنگال در این بازی از یوسف سابالی و چیخو کویاته و کیتا بالده بهره برده و نسبت به بازی با لهستان جانشین موسا واگو، آلفرد اندیایه و بادو اندیایه کرده است.

کلمبیا با 2 و سنگال با 3 تغییر برابر هم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...