نگاه صرف درآمدزایی از سوی هیئت‌های ورزشی اردبیل تغییر کند


نگاه صرف درآمدزایی از سوی هیئت‌های ورزشی اردبیل تغییر کند

اردبیل – مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برلزوم تغییر نگاه و نگرش صرف درآمدزایی از سوی هیئت‌های ورزشی این استان تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، بهرام آقاخانی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل افزود: نگاه درآمدزایی همانند سایر استان ها در هیئت های ورزشی این استان نیز وجود دارد که یک نقطه ضعف محسوب می شود و باید این نگرش تغییر کند.

وی با بیان اینکه این نگرش باید به سمت قهرمان پروری سوق داده شود، تصریح کرد: در عین حال همگانی کردن ورزش از اصلی ترین و اولین اولویت های هیئت های ورزشی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه نگاه اداره ورزش و جوانان توسعه همگانی ورزش با رویکرد قهرمانی است، متذکر شد: در این راستا نگاه ما به هیئت های ورزشی حمایتی است و ما از برنامه های هیئت ها در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی حمایت می کنیم.

وی توجه به توسعه آموزش در تمام زمینه ها از جمله در بحث مربیان، ورزشکاران، داوران و... را مطالبه ورزش و جوانان از هیئت ها عنوان کرد و بیان داشت: اعتقاد داریم آموزش توسعه و شکوفایی رشته های ورزشی را در پی دارد.

آقاخانی با بیان اینکه در حوزه مالی، نگاه مدیریتی و جلب مشارکت بخش خصوصی را از هیئت ها انتظار داریم، اضافه کرد: علاوه بر این هیئت ها باید به توسعه شهرستان ها بویژه در مناطق محروم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت این استان در زمینه توسعه ورزش شنا، شیرجه و واترپلو و حمایت و علاقمندی خانواده ها، خواستار معرفی این استان به عنوان پایگاه قهرمانی منطقه شمالغرب رشته شنا شد.

کد خبر 4333379

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی