به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان با اعلام این خبر گفت: برای این اردو از ۲۱ ورزشکار دعوت بعمل آمده و بعد از سه روز که تست های مورد نظر از مدعوین به اردو انجام شد، در نهایت ۱۵ نفر انتخاب می شوند و ادامه ی اردو با حضور این تعداد برگزار می شود.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: تا زمان اعزام به بازی های پاراآسیایی جاکارتا در مجموع ۶ مرحله اردو در نظر گرفته شده که اولین مرحله از آن به صورت انتخابی است و البته در ادامه، به تدریج ریزش خواهیم داشت تا به ترکیب نهایی تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا برسیم.

فتانه پورآت، مهسا سعادت، فاطمه کشمیری، فاطمه عسگری(خراسان‌ رضوی)، ناهید کرمی، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، سارا روستا، زهرا طحانی (فارس)، لیلا عباسی، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری(زنجان)، زهرا حبیبی(اردبیل)، مهدیه خاکباز، مرجان قرقچیان، رقیه سلطانی(یزد)، فاطمه مرادی(اصفهان)، عصمت کوشایی(کرمان)، سمیرا حسینی(تهران)، ۲۱ ورزشکار دعوت شده به این اردو هستند.

آذر همایون پور به عنوان سرمربی، با همراهی افسانه نهرشهری و مهری یوسف زاده مربیان تیم ملی، بر تمرینات نظارت دارند و مریم دهستانی نیز سرپرستی این اردو را که از ۹ تا ۱۷ تیر ماه در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست، بر عهده دارد.