بیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرش


عکس های آیدا نامجو و همسرش بیوگرافی کامل آیدا نامجو و زندگی شخصی وی آیدا نامجو بازیگر ایرانی زاده 3 فروردین سال 1371 است و او را به دلیل بازی در سریال لیسانسه ها می شناسیم. او بازیگری را در سال 86 از تئاتر آغاز کرده است. او یک برادر به نام سروش دارد. آیدا … نوشته بیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرش اولین بار در...

بیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرش

عکس های آیدا نامجو و همسرش

بیوگرافی کامل آیدا نامجو و زندگی شخصی وی

آیدا نامجو بازیگر ایرانی زاده 3 فروردین سال 1371 است و او را به دلیل بازی در سریال لیسانسه ها می شناسیم. او بازیگری را در سال 86 از تئاتر آغاز کرده است.

او یک برادر به نام سروش دارد. آیدا نامجور مدرک دیپلم تئاتر و لیسانس کارگردانی سینما را دارد.

این بازیگر عکس های زیادی در اینستاگرامش با برادرش سروش دارد که نشان دهنده رابطه گرم و صمیمی او و برادرش است و با همدیگر به گردش و رستوران های مختلف می روند.

بیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرش

ازدواج و همسر آیدا نامجو

آیدا نامجو در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است. به محض ازدواج کردن او می توانید در همین مطلب عکس های آیدا نامجو و همسرش را مشاهده کنید.

» همچنین بخوانید : بیوگرافی امین بانی ، بیوگرافی فرشته آلوسی ، بیوگرافی آرزو نبوت

بیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرش

فعالیت بازیگری آیدا نامجو

آیدا نامجو بازیگری را ا سال 86 آغاز کرده است و در سال 89 در فیلم سینمایی قبیله من بازی کرده است و نخستین سریال تلویزیونی که بازی کرده است سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت است که توانست در این سریال به خوبی از پس نقشش بر آید و به دلیل بازی خوبی که در این سریال داشت توانست معروف شود.

آیدا نامجو به جز بازیگری، کارگردانی هم می کند و تا بحال موفق شده است که چند فیلم کوتاه بسازد که فیلم هایش در جشنواره های مختلف تا به امروز حضور داشته است.

عکس های جدید Instagram Ayda Namjoo آیدا نامجو

عکس های جدید آیدا نامجور بازیگر زن ایرانی

بیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرشبیوگرافی آیدا نامجو؛ عکس های اینستاگرام آیدا نامجو و همسرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)