انگری بردز در خدمت گردشگری قطر


انگری بردز در خدمت گردشگری قطر

کمپانی ریویو سازنده بازی «انگری بردز» با گسترش امکانات برند خود، اجازه ساخت و بهره‌برداری از نخستین شهربازی را که بر پایه این بازی ساخته شده در قطر داد و بخشی از این شهربازی افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، با استناد به یک بیانیه رسانه‌ای جدید منتشرشده در وبسایت نَزدَک، بخش‌هایی از «دنیای انگری بردز» که یک شهربازی جدید بر پایه بازی معروفی به همین ‌نام است، در قطر افتتاح شد.

قسمت فضای بسته جدید این شهربازی که در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته شامل ۱۷ هزار متر مربع سواری و جاذبه‌های مختلف است. یک جاذبه آموزشی با عنوان «درخت بزرگ» هم در این قسمت در معرض استفاده عموم قرار گرفته که هدفش یاد دادن علوم به کودکان و همچنین دادن این اجازه به‌ آن‌هاست که بتوانند به صورت خلاقانه و موزیکال احساسات خود را بیان کنند.

نخستین پیست کارتینگ چند سطحی در فضای بسته و فضای باز جهان هم در این شهربازی افتتاح شده است. این پیست که ۲۶۱ متر طول دارد، بر پایه نقشه زمین بازی «Angry Birds GO» طراحی شده است.

این تنها بخشی از فضای باز این پروژه است و دیگر قسمت‌های فضای باز این شهربازی قرار است در آینده افتتاح شود؛ هرچند هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

این شهربازی تنها یک بخش از برنامه‌ای است که کمپانی روویو سازنده بازی «انگری بردز» برای اهدای مجوز برند خود طراحی کرده است. به طور مثال، قسمت دوم فیلم سینمایی «انگری بردز» قرار است در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما برود و یکی از تمرکزهای اصلی کمپانی در این بخش بوده است. البته تمام این‌ها به موفقیت «انگری بردز» یعنی بازی اصلی‌ آی‌فون بازمی‌گردد که باعث خلق شدن یک مجموعه چند میلیون دلاری شد.

روویو همچنین در مصاحبه‌ای با ورایتی در ماه مه اعلام کرده بود که می‌خواهد اقتباسی از این بازی به عنوان یک سریال تلویزیونی لایو-اکشن را هم روی آنتن ببرد.

کمپانی سرگرمی تریمو به روویو در مراحل ساخت این شهربازی کمک کرد.

ریاد ماکدسی مدیر عامل تریمو درباره اهمیت افتتاح این شهربازی صحبت کرد و گفت: این شهربازی از خیلی جهات از تم موضوعی گرفته تا انتخاب سواری‌ها و نوع سرگرمی در سطح جهان تک است. در تریمو ما قصد داریم چیزی فراتر از سرگرمی خالص ارایه دهیم و طرح مفهومی نوآورانه این شهربازی از ماموریت بزرگ‌تر ما مبنی بر خلق کردن خاطرات بادوام برای تک‌تک مهمانان حمایت می‌کند.

او اضافه کرد: از طریق خلاقیت، نوآوری و تفکر جدید در مورد گیم و طراحی، ما بر این باور هستیم که می‌توانیم نحوه تجربه شدن دنیا توسط مردم را انقلابی کنیم و «دنیای انگری بردز» نخستین قدم در راستای‌ این هدف است. این قدمی بسیار حائز اهمیت برای ماست چون می‌توانیم یکی از بزرگترین مراکز سرگرمی سربسته و سرباز مخصوص خانواده دنیا را در قطر و خاورمیانه افتتاح کنیم.

کد خبر 4335316

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید