نظارت بر ناوگان حمل‌و نقل جاده ای در زنجان تشدید می شود


نظارت بر ناوگان حمل‌و نقل جاده ای در زنجان تشدید می شود

زنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه سازمان راهداری استان بر رعایت حقوق شهروندی تأکید جدی دارد، گفت: دراین راستا نظارت ناوگان حمل‌ونقل جاده ای تشدید می شود.


ایرج دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه سازمان راهداری استان بر رعایت حقوق شهروندی تأکید جدی دارد، گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافران، سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهادات از نحوه ارائه خدمات بخش مسافری جاده‌ای است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۹ هزار و ۷۸ راننده در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان فعال هستند و فعالیت مجموعه حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای بهبود کیفیت خدمات در بخش حمل‌ونقل عمومی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در راستای اجرای درست حقوق شهروندی باید تجهیزات ایمنی ناوگان بررسی شود تا امنیت جانی مسافران تقویت شود.

دست‌نشان ابراز کرد: هم‌اکنون ۳۷ شرکت حمل‌ونقل مسافربری در این استان فعال است و ۸۵۹ دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی برون‌شهری از قبیل ناوگان اتوبوسی ویژه، وی آی پی و ناوگان سواری کرایه و مینی‌بوسی در بخش حمل‌ونقل مسافر استان زنجان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: نظارت بر مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین، ایمنی ناوگان، آموزش رانندگان و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل برای کاهش تلفات جاده‌ای و تصادف‌ها در دستور کار این مجموعه است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بر تشدید نظارت گشت‌های محسوس و نامحسوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری استان تأکید کرد و گفت: این نظارت باهدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی می باشد.

کد خبر 4335235

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان