بررسی و تایید 385 پرونده اعضای هیات علمی در جلسه هیات مرکزی جذب


بررسی و تایید 385 پرونده اعضای هیات علمی در جلسه هیات مرکزی جذب

یکصد و هشتاد و یکمین جلسه هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و در از مجموع 392 پرونده اعضای هیات علمی 385 پرونده تایید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یکصد و هشتاد و یکمین جلسه هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در دستور جلسه این هیات در مجموع تعداد ۳۹۲ فقره پرونده شامل ۱۸۶ فقره پرونده تبدیل وضعیت (براساس امتیازات)، ۱۷۱ فقره پرونده پیمانی، ۷ فقره پرونده طرح سربازی، ۲۹ فقره پرونده هیات مؤسس، هیات امناء و ریاست موسسات غیر دولتی ـ غیرانتفاعی و موسسات آموزش عالی آزاد و جامع علمی کاربردی قرار داشت.

پس از بحث و بررسی‌های مفصل پیرامون پرونده‌های مذکور در مجموع همه پرونده‌ها مورد بررسی قرار گرفت که ۳۸۵ فقره پرونده مورد تایید قرار گرفت، ۲ فقره پرونده تبدیل وضعیت در وضعیت قبلی باقی ماند و بررسی ۶ فقره پرونده به جلسه آتی این هیات موکول شد.

در این جلسه علاوه بر بررسی پرونده‌های مذکور، بحث و بررسی درباره موضوعات مربوط به نحوه جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی و بررسی چگونگی کاهش زمان فرایند بررسی پرونده‌ها نیز صورت گرفت.

در جلسه موضوع نحوه تعیین دو نفر عضو جایگزین هیات اجرایی جذب برای متقاضیان تجدید نظر بر اساس ماده ۲۰ دستورالعمل رسیدگی به شکایات هیات مرکزی جذب تصویب شد.

بر اساس این مصوبه، هیات مرکزی تعیین نمایندگان در جلسات تجدید نظر هیات‌های اجرایی جذب را به رئیس مرکز جذب تفویض می‌کند. تا در هر مورد با رعایت اصول آشنایی با ماموریت هیات اجرایی جذب و ارتباط تخصص منتخبان با ذینفع نسبت به معرفی افراد اقدام کنند. دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مکلف به رعایت ضوابط ماده ۲۰ و پذیرش نمایندگان هیات مرکزی جذب در جلسات تجدید نظر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول