واکنش جالب مارادونا پس از حذف آرژانتین از جام جهانی


آنخل دی ماریا و گابریل مرکادو، پاسخ گل گریزمان از روی نقطه پنالتی را دادند و تیمشان را پیش انداختند ولی در ادامه، فرانسه با گل دیدنی پاوارد و دو گل از کیلیان امباپه کار، 4-2 از حریف پیش افتاد. سرخیو آگوئرو در دقایق پایانی یکی از گل ها را جبران کرد ولی در نهایت این آلبی سلسته بود که با شکست 4-3 حذف شد. مارادونا که خود در سال 1986 با آرژانتین...

واکنش جالب مارادونا پس از حذف آرژانتین از جام جهانی

مارادونا: آرژانتین بدون مسی تیم دیگری است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۸
واکنش جالب مارادونا پس از حذف آرژانتین از جام جهانی

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین پس از حذف این تیم از جام جهانی، مدعی شد که این تیم بدون لیونل مسی، تیمی به کل متفاوت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنخل دی ماریا و گابریل مرکادو، پاسخ گل گریزمان از روی نقطه پنالتی را دادند و تیمشان را پیش انداختند ولی در ادامه، فرانسه با گل دیدنی پاوارد و دو گل از کیلیان امباپه کار، ۴-۲ از حریف پیش افتاد. سرخیو آگوئرو در دقایق پایانی یکی از گل ها را جبران کرد ولی در نهایت این آلبی سلسته بود که با شکست ۴-۳ حذف شد. مارادونا که خود در سال ۱۹۸۶ با آرژانتین قهرمان جام شد و همچنان به عنوان یکی از بهترین های تاریخ شناخته می‌شود، انتظار چنین اتفاقاتی در این بازی را داشته است.

او گفت:

” ما به سینما بیشتر از استادیوم رفتیم زیرا به اینجا آمدیم تا اعلام یک مرگ را بشنویم و این اتفاقی بود که رخ داد. فرانسه مسی را گرفت، خط میانی آرژانتین هیچ کاری نتوانست کند. بدون مسی ما یک تیم دیگری هستیم. بازی همانطور که انتظار می‌رفت پیش رفت و آنچه انتظار داشتیم رخ داد. یک جام جهانی دیگر برایمان تمام شد و هیچ چیز به دست نیاوردیم. خیلی بد است که یک جام جهانی دیگر تمام شد و آرژانتین هنوز نتوانسته تیم با ثباتی داشته باشد.”

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال آرژانتین , جام جهانی 2018 , فوتبال آرژانتین , فوتبال جهان
برچسب ها : آنخل دی ماریا, دیگو مارادونا, سرخیو آگوئرو, کیلیان ام‌باپه, لیونل مسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت