مدافع پرسپولیسی مشهدی‌ها را پولدار کرد!


در هر دوره از رقابت های جام جهانی باشگاه هایی که در این رقابت ها بازیکن داشتند مشمول دریافت پاداش می شوند و به همین دلیل از ابتدای دور اول بازی های مقدماتی تا بازی های نهایی جام جهانی بازیکنان حاضر در تیم های ملی مورد بررسی قرار می گیرند و با توجه به فرمول های موجود، پاداش های باشگاه های مختلف محاسبه می شود. در میان باشگاه های ایرانی اما نکته...

مدافع پرسپولیسی مشهدی‌ها را پولدار کرد!

261 هزار دلار درآمد خانزاده برای دو تیم مشهدی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۹
مدافع پرسپولیسی مشهدی‌ها را پولدار کرد!

محمدرضا خانزاده را می توان تنها بازیکن تیم های مشهدی دانست که در راه جام جهانی به همراه تیم ملی حضور داشت و به همین دلیل سودی نصیب دو باشگاهی که برای آنها به میدان رفت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هر دوره از رقابت های جام جهانی باشگاه هایی که در این رقابت ها بازیکن داشتند مشمول دریافت پاداش می شوند و به همین دلیل از ابتدای دور اول بازی های مقدماتی تا بازی های نهایی جام جهانی بازیکنان حاضر در تیم های ملی مورد بررسی قرار می گیرند و با توجه به فرمول های موجود، پاداش های باشگاه های مختلف محاسبه می شود. در میان باشگاه های ایرانی اما نکته جالب به چشم می خورد. در میان باشگاه هایی که مشمول دریافت پاداش می شوند نام دو باشگاه مشهدی نیز به چشم می خورد که به واسطه یک بازیکن می توانند پاداشی دریافت کنند. محمدرضا خانزاده تنها بازیکنی است که از دو تیم سیاه جامگان و پدیده در تیم ملی حضور داشت.

مدافع سابق پرسپولیسی ها با توجه به دوران حضور خود در تیم سقوط کرده سیاه جامگان مبلغ ۸۷۱۰۰ دلار نصیب این باشگاه کرده و مبلغ ۱۷۴۰۶۶ دلار نیز به باشگاه پدیده مشهد سود رسانده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : باشگاه پدیده مشهد, پرسپولیس, سیاه جامگان, محمدرضا خانزاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر