چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض


روش های گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خیلی از افراد از سایز آلت تناسلی خود راضی نیستند و به دنبال روش هایی هستند که سایز الت تناسلی خود را بزرگتر کنند که همه روش های موثر نیست. یکی از روش های موثر برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده از روش های گیاهی است که … نوشته چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض اولین بار در تاپ ناز...

روش های گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

خیلی از افراد از سایز آلت تناسلی خود راضی نیستند و به دنبال روش هایی هستند که سایز الت تناسلی خود را بزرگتر کنند که همه روش های موثر نیست. یکی از روش های موثر برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده از روش های گیاهی است که باعث افزایش جریان خون و تحریک شدن ان منطقه و بزرگ شدن آلت تناسلی مردان می شود. روش های طبیعی و دائمی برای افزایش طول و عرض الت تناسلی عبارتند از تغییر در رژیم غذایی، ورزش کردن بیشتر و کاهش وزن مناسب به ویژه در اطراف میان تنه. به جای اینکه جراحی کنید که عوارض زیادی دارد می توانید مرحله به مرحله این روش ها رانجام دهید و بدون مصرف مواد مخدر (مصرف تریباک برای افزایش میل جنسی) و جراحی آلت تناسلی، سایز آن را بزرگ کنید.

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با گیاهان دارویی

۱- جینسنگ را امتحان کنید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

جنسینگ قرمز کره ای از راه گینسنوزید که یکی از اجزای گیاه است به عملکرد سیستم عصبی سرعت می بخشد. در حالیکه هیچ شواهد علمی قطعی وجود ندارد که جنسینگ باعث بزرگی الت تناسلی مردان شود، مردانی که عصاره جینسینگ را به صورت قرص مصرف می کنند به عنوان بخشی از یک مطالعه در کره جنوبی، بعد از مصرف کردن این مکمل برای چند هفته باعث بهتر شدن عملکرد جنسی شان شد.

جنسینگ به دلیل تداخل با بعضی از داروها می تواند باعث عوارض جانبی بد شود و برای افرادی که به سرطان های خاص مبتلا هستند، بیماران قلبی، بیخوابی و دیگر اختلالات را ایجاد کند. قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

اگر شما از مکمل های جینسینگ استفاده می کنید باید به دنبال برچسب ریشه جینسینگ کره ای باشید و 500 میلی گرم در روز استفاده کنید.

مکمل های گیاهی توسط سامان دارو و غذا عرضه نمی شوند و مصرف آنها ممکن است خطراتی داشته باشد. باید مطمئن شوید که مکمل ها از شرکت های معتبر خریداری می شوند و دوز زیاد هم نباید مصرف کنید.

» همچنین بخوانید : بزرگ کردن آلت تناسلی با 5 روش طبیعی

۲- گیاه چهل سکه مصرف کنید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

چهل گیاه می تواند حافظه را تقویت کند و مورد استفاده قرار بگیرد، اما به گردش خون هم کمک می کند و شاید جریان خون را به آلت تناسلی افزایش بدهد. بر اساس مطالعات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا، گیاه چهل سکه می تواند با افسردگی مبارزه کند و منجر به اختلال عملکرد جنسی شود. در مطالعه دیگری مشخص شده که چهل سکه تاثیری ندارد. داده های علمی ناتمام هستند، اما از آنجایی که این گیاه باعث بهبود حافظه می شود و عوارض جانبی کمی دارد، شاید ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

چهل سکه را به عنوان یک چای و یا یک مکمل به شکل یک کپسول مصرف کنید. هر دو شکل این گیاه در فروشگاه های بهداشت موادغذایی پیدا می شوند.

اگر سابقه تشنج داشته اید و یا داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید نباید این مکمل را استفاده کنید. برای اینکه مطمئن شوید این گیاه برای شما مشکل ایجاد نمی کند به پزشک مراجعه کنید.

۳- به خوردن مکمل ماکا فکر کنید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

پودر ماکا به عنوان یک داروی تقویت قوای جنسی شناخته می شود. این پودر شامل مکامیدها و مکانیک های فتوشیمیایی است که گفته می شود انرژی را افزایش می دهد و به مردان کمک می کند تا نعوظ را حفظ کنند. مطالعات علمی دقیقی بر روی این ماده انجام نشده است، بهتر است با احتیاط آن را انجام دهید. قبل از شروع به اضافه کردن این مکمل به برنامه غذایی خود، باید مطمئن شوید و با پزشک خود مشورت کنید.

۴- ال آرژینین مصرف کنید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

ال آرژنین یکی از اسیدها امینه است که باعث افزایش جریان خون می شود و به طول نعوظ کمک می کند تا آلت تناسلی بزرگ شود. در مطالعه انجام شده در دانشگاه نشان داد که بعضی از مردان بعد از مصرف این مکمل به مدت 6 هفته بهبود می یابند. این مخصول را می توانید در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید و دوز توصیه شده آن 1 گرم سه بار در روز است.

اگر از نیتروگلیسرین برای قلب مصرف می کنید، این مکم را نباید مصرف کنید زیرا باعث کاهش فشار خون می شود. باید با پزشک خود در مورد مصرف ال آرژنین مشورت کنید.

۵- هندوانه بخورید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

هندوانه یک گیاه نیست اما خواص خوبی دارد که باعث افزایش اندازه و طول مدت نعوظ می شود و شبیه به آرژنین می تواند کمک کند. هندوانه اسید امینه ای به نام سیترولین است که به آرژنین تبدیل می شود و باعث انقباظ عروق خونی می شود. هندوانه به دلیل داشتن سیترولین که یک یافته نسبتا جدید است، تا بحال مطالعاتی زیادی در مورد آن انجام نشده است تا نشان دهد واقعا چقدر خوب کار می کند و یا اینکه چقدر باید هندوانه خورد تا سود آن را ببینید. به هر حال وقتی بحث از سلامت مردان به میان می آید هندوانه به عنوان میوه ای خوشمزه و پر خواص در نظر گرفته می شود.

» همچنین بخوانید : بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با روش طبیعی و بی خطر

درمان طبیعی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان

۱- سیگار نکشید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

اندازه آلت تناسلی شما چه به صورت سست و یا چه به صورت سف (شق) بستگی به میزان خونی دارد که به سمت آن می رود و جریان خون در آن اهمیت دارد. استفاده از محوصلاتی که تنباکو دارند باعث می شود که شاهرگ های بدن باریک تر شوند که باعث کاهش جریان خون به آلت تناسلی می شود. اگر سیگار می کشید، آلت تناسلی خود را از اندازه اصلی اش دور می کنید و باعث می شوید که کوچک شود.

۲- به طور منظم ورزش کنید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

داشتن فعالیت ورزشی و حرکت دادن بدن باعث گردش خون در بدن می شود، سرخرگ هایی که خون را به آلت تناسلی حمل می کنند بهتر عمل می کنند. اگر فعالیت نداشته باشید، آلت تناسلی شما شاید پتانسیل کاملی نداشته باشد.در حدود یک ساعت در روز برای خودتان هدف تعیین کنید که ورزش کنید. می توانید شنا، پیاده روی، دویدن و یا دوچرخه سواری را انجام دهید. هر ورزشی می تواند باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی شود.

به هر حال هیچ راهی برای تمرین دادن آلت تناسلی شما وجود ندارد که بتواند ان را بزرگتر کند. آلت تناسلی از عضلات نرمی تشکیل شده است که با تمرین کردن حجم آن افزایش پیدا نمی کند

۳- کف لگن خود را ورزش دهید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

بزرگ کردن آلت تناسلی از راه ورزش شاید ممکن نباشد، اما اگر شما عضلات کف لگن خود را تقویت کنید، بدن شما بهتر می تواند خون را در آلت تناسلی نگه دارد. کف لگن بر روی رگ ها فشار ایجاد می کند که در هنگام نعوظ از خارج شدن خون از آلت تناسلی جلوگیری می کند. می توانید کف لگن خود را با استفاده از تمرینات کگل تقویت نمایید. در تحقیقاتی که انجام شد در افرادی که تمرینات کگل را انجام می دادند، معلوم شده که عملکرد جنسی بهتری نسبت به کسانی دارند که تغییرات دیگری در شیوه زندگی خود اعمال کرده اند اما این تمرینات را نکرده اند داشتند.

کف لگن خود را با سفت کردن ماهیچه ای که برای جلوگیری از جریان ادرار خود استفاده می کنید، پیدا کنید.

8 بار باید عضلات را منقبض و سپس آزاد کنید. استراحت نمایید و باز هم 8 بار انجام دهید تا وقتی که 3 یا 4 بار تمرین را انجام دهید.

این تمرینات را یک بار در روز برای گرفتن نتایج بهتر انجام دهید

۴- چربی شکمتان را آب کنید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

آلت تناسلی شاید کوچکتر از آن چیزی که است به نظر برسد، به خصوص اگر آن تا حدی توسط پوستی که روی آلت است کشیده شود. کم کردن چربی شکم کار ساده ای نیست، اما وقتی که به اندازه آلت تناسلی اهمیت می دهید می توانید با آب کردن شکم یک قدم به بزرگ شدن آن نزدیک شوید. شروع به اقدامات برای از دست دادن وزن کنید و احتمالا بهبود را در زمینه های دیگر نیز خواهید دید. بر اساس گزارشی از دانشگاه هاروارد، مردان با کمر ۴۲ اینچ ۵۰ درصد بیشتر از اختلالات نعوظ (ED) نسبت به مردان با کمر ۳۲ اینچ رنج می برند.

یک رژیم ورزشی منظم به شما کمک می کند باریک تر شوید. تمرینات قلبی عروقی و وزنه برداری انجام دهید.

غذاهای کامل مانند گوشت بدون چربی، ماهی، غلات کامل، لوبیا، حبوبات، سبزیجات، میوه ها و روغن های سالم مصرف کنید.

از مصرف غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده، شکر و نشاسته بیش از حد و روغن های هیدروژنه اجتناب کنید.

۵- سعی کنید از دستگاه های افزایش دهنده آلت تناسلی استفاده کنید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

چند دستگاه ساده و غیر تهاجمی وجود دارد که می توانید از آن برای کمک به رشد آلت تناسلی خود استفاده کنید و به اندازه کافی بزرگ شود تا رابطه جنسی داشته باشید. اگر هدف شما این است که بدون استفاده از مواد مخدر یا درمان های تهاجمی نعوظی قوی تر داشته باشید یکی از این دستگاه ها را امتحان کنید:

حلقه آلت تناسلی: این حلقه با نگه داشتن خون در آلت تناسلی مردان هنگامی که در طول نعوظ تحریک می شود. آلت تناسلی شما به طور موقت بزرگتر و سفت تر می شود.

پمپ آلت تناسلی: این یک دستگاه خلاء است که در اطراف آلت تناسلی قرار می گیرد. هنگامی که با یک پمپ دستی کار می کنید، خون را به آلت تناسلی می رساند و آن را به صورت موقت سفت نگه می دارد.

بدانید از چه چیزی باید دوری کنید

۱- از محصولاتی که ادعا می کنند اندازه آلت تناسلی مردان را افزایش می دهند دور بمانید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

از آنجایی که خواستن یک آلت تناسلی بزرگتر یک میل مشترک است، بسیاری از مظنونان وجود دارند که وعده ای داده اند که نمی توانند از آن حمایت کنند. هیچ معجون جادویی وجود ندارد که باعث افزایش رشد آلت تناسلی شما شود. این کاملا ژنتیکی است. پول و یا سلامتی خود را به وسیله یک شرکت که وعده داده است به طور دائم آلت تناسلی بزرگتری را به شما با استفاده از محصولش هدیه دهد به خطر نیاندازید.

۲- مراقب ویاگرای گیاهی باشید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

این کوکتل گیاهان شناخته شده برای افزایش جریان خون به آلت تناسلی مردان است، اما از آنجا که آنها توسط سازمان غذا و دارو تایید نشده است، سخت است بدانید که چه عوارض جانبی ممکن است داشته باشند. بهتر است سعی کنید گیاهان را در یک زمان مصرف کنید، کنترل دوز خود را داشته باشید به طوری که شما به طور تصادفی بیش از حد مصرف نکنید.

از سفارش آنلاین محصولات اجتناب کنید، حتی اگر سایت فروش آنها به نظر معتبر است.

اگر به خرید این محصول تن دادید، احتیاط کنید. اطمینان حاصل کنید که هر نوع محصول تقویت آلت تناسلی را امتحان نکنید تا زمانی که آن را با پزشک خود چک کنید.

۳- به وزنه وصل کردن یا کشیدن متصل نشوید

گفته می شود این دو تکنیک برای طولانی شدن آلت تناسلی است و در بعضی موارد افراد آنها را انجام می دهند. اما هر چه قدر طول آن بیشتر شود، نازک تر می شود؛ هر دو روش باعث می شود که قطر آلت تناسلی مردان را از بین ببرد. تنها زمان استفاده از یک دستگاه کش دهنده آلت تناسلی بعد از عمل جراحی است، زمانی که لازم است از تجمع بافت اسکار جلوگیری شود.

۴- قبل از انجام دادن عمل جراحی خوب فکر کنید

چند روش گیاهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی در طول و عرض

فالو پلاستی و یا جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی عوارض جانبی بدی به همراه دارد. آلت تناسلی از نظر طولی بلند تر می شود اما شما در عملکرد آن اختلال ایجاد می کنید. بعد از یک جراحی بزرگ شدن سایژ، آلت تناسلی دیگر قادر به بلند شدن از بدن نمی باشد. در عوض بین پاها آویزان می شود و گاهیاوقات هم نعوظ را تجربه نخواهید کرد. از راه حل های طبیعی استفاده کنید خیلی بهتر است.

فالوپلاستی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خیلی کوچک استفاده می شود که به میکروپنیس نیز شناخته می شود و در این موارد عمل جرحی مفید است. فالوپلاستی بر روی یک آلت تناسلی به طول متوسط می تواند منجر به اختلال نعوظ، زخم و ناتوانی در ناحیه تناسلی شود.

» همچنین بخوانید : روش های از بین بردن “بوی بد آلت تناسلی” آقایان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر