مرد سومالیایی همزمان با دختر عمو و دختر خاله اش ازدواج کرد+ عکس


مرد سومالیایی همزمان با دختر عمو و دختر خاله اش ازدواج کرد+ عکس

شفقنا- ازدواج همزمان یک جوان سومالیایی با دختر عمو و دختر خاله اش در سومالی موجی از جنجال را در فضای مجازی به همراه داشته است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از القدس العربی، این جوان که نامش «سحردی ابراهیم عوض» است، در این باره گفته است  که  به طور جداگانه از هر یک از همسرانش شناخت پیدا […]

مرد سومالیایی همزمان با دختر عمو و دختر خاله اش ازدواج کرد+ عکس

شفقنا- ازدواج همزمان یک جوان سومالیایی با دختر عمو و دختر خاله اش در سومالی موجی از جنجال را در فضای مجازی به همراه داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از القدس العربی، این جوان که نامش «سحردی ابراهیم عوض» است، در این باره گفته است که به طور جداگانه از هر یک از همسرانش شناخت پیدا کرده و عاشق آنها شده است.

سحردی همچنین گفته است که همزمان با نزدیک شدن موعد ازدواج، آنها را با هم آشنا کرده و از نیت خود برای ازدواج با هر دوی آنها باخبر کرده است.

وی افزود که ازدواج همزمان او با دو زن در یک شب، جزو رویاهای کودکی اش بوده است.

براساس این گزارش، هر دو نفر با پیشنهاد ازدواج سحردی موافقت کرده اند. یکی از آن دو گفته است که دلیل موافقتش با چنین ازدواجی، این بوده است که نمی خواسته نسبت به دیگری احساس حسادت داشته باشد.

مرد سومالیایی همزمان با دختر عمو و دختر خاله اش ازدواج کرد+ عکسمرد سومالیایی همزمان با دختر عمو و دختر خاله اش ازدواج کرد+ عکس

www.fa.shafaqna.com/ انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها