قطار افتتاح «آسمانی ها» به ایستگاه جاسک رسید


قطار افتتاح «آسمانی ها» به ایستگاه جاسک رسید

آیین افتتاحیه طرح «آسمانی ها» در راستای غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه تابستان 97 در شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، عبدالرحمن لشکری زاده، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک در این آیین، یکی از مهمترین موضوعات در فصل تابستان را پرکردن اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان دانست و گفت: مسجد بهترین مکان برای مدیریت اوقات فراغت است.

وی با اشاره به اینکه دایر نمودن مکتب خانه های قدیم در اوقات فراغت یکی ازتاکیدات مقام معظم رهبری است، ابراز امیدواری کرد که امسال با همکاری مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، هیات امناء مساجد و نهادهای فرهنگی، این مهم در شهرستان جاسک تحقق پیدا کند.

لشکری زاده عنوان کرد: امروزه در مقوله اوقات فراغت، نوجوانان و جوانان ما به‌ دنبال تنوع و کارهای خلاقانه و علاقه‌مندی‌ها و نیازهای خود هستند که در تعیین برنامه‌های اوقات فراغت، این اولویت‌ها باید از جانب متولیان برنامه‌های اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد.

وی، اجرای برنامه های اوقات فراغت را تنها محدود به برگزاری کلاس‌های آموزشی ندانست، بیان کرد: فضایی باید فراهم شود که کودکان، نوجوانان و جوانان ما با روحیه نشاط و شادابی به ‌دنبال مشارکت اجتماعی و فراگیری آموزش‌های غیرمستقیم انسانی و اجتماعی باشند که اگر این امر مهم محقق شود، موفق عمل کرده‌ایم و نسل موفقی را برای آینده کشور تربیت کرده ایم.

گفتنی است؛ طرح آسمانی ها از اول تیر ماه در کانون های فرهنگی هنری مساجد آغاز و تا 18 شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!