شکار و بلعیده شدن غزال توسط مار پایتون غول‌آسا | فیلم


پایتون از خزندگانی است که با کمین ، طعمه را به دام می اندازد. او ابتدا حیوان از همه جا بی خبر را با آرواره هایش محکم می گیرد و بعد دور او پیچیده و چنان فشارش می دهد که دیگر نتواند نفس بکشد. پایتون حتی در کشاکش غلبه بر طعمه ، رگ های او را می ترکاند! سر انجام نیز طعمه را درسته بلعیده و چند هفته ای را به هضم آن می گذراند. مار پایتون در هند...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

شکار و بلعیده شدن غزال توسط مار پایتون غول‌آسا | فیلم

مردی که با مارهای سمی حمام می‌کند | فیلم...

شکار و بلعیده شدن غزال توسط مار پایتون غول‌آسا | فیلم

پایتون برمه؛ یک اژدر مار واقعی | فیلم...

شکار و بلعیده شدن غزال توسط مار پایتون غول‌آسا | فیلم

معرفی توله شیرهای تازه متولد شده به گله و پدر...

پایتون از خزندگانی است که با کمین ، طعمه را به دام می اندازد. او ابتدا حیوان از همه جا بی خبر را با آرواره هایش محکم می گیرد و بعد دور او پیچیده و چنان فشارش می دهد که دیگر نتواند نفس بکشد. پایتون حتی در کشاکش غلبه بر طعمه ، رگ های او را می ترکاند! سر انجام نیز طعمه را درسته بلعیده و چند هفته ای را به هضم آن می گذراند.
مار پایتون در هند ، چین ، کشور های آسیای جنوب شرقی و در برخی مناطق آفریقا یافت می شود. در کشور های آسیای جنوب غربی اثری از پایتون نیست. انواع مار های خانواده ی بوآ که در آمریکای جنوبی و ماداگاسکار زندگی می کنند نیز طعمه ی خودرا به شیوه ی پایتون از پا در می آورند.

گروه مارهای پایتون با ۲۶ گونه و ۱۷ زیرگونه، در نقاط گرمسیر و مرطوب دنیا زندگی می کنند. البته از میان این تنوع ۴۳ گانه، همه ی آنها حیوان خانگی نیستند و تنها چند گونه ی محدود بعنوان حیوان خانگی خرید و فروش می شوند. از محبوب ترین و مشهورترین این گونه ها می توان به پایتون مشبک- Reticulated python، پایتون توپی- Ball python، پایتون فرشی- Carpet python، پایتون درختی- Green tree python و پایتون برمه- Burmese python اشاره نمود.

(۷۹۸)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : بزرگترین مار دنیا, غزال, فیلم حیات وحش, مار, مار پایتون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها