تصویری رسمی از بازیگران قسمت دوم فیلم It منتشر شد


تصویری رسمی از بازیگران قسمت دوم فیلم It منتشر شد

اکنون که فیلم‌برداری فیلم It جدید به طور رسمی آغاز شده، برادران وارنر تصویری از بازیگران این فیلم به نمایش گذاشته است. بازیگران فیلم It: Chapter 2 چند هفته است که از طریق صفحات مجازی خود خبر شروع کار ساخت فیلم It جدید را به ما می‌دهند. اخیرا تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر شد که گروه بازنده‌های...

اکنون که فیلم‌برداری فیلم It جدید به طور رسمی آغاز شده، برادران وارنر تصویری از بازیگران این فیلم به نمایش گذاشته است.

بازیگران فیلم It: Chapter 2 چند هفته است که از طریق صفحات مجازی خود خبر شروع کار ساخت فیلم It جدید را به ما می‌دهند. اخیرا تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر شد که گروه بازنده‌های بزرگسال را به ما نشان می‌داد.

ادامه داستان فیلم It قرار است بر اساس دست نوشته‌های استیفن کینگ، در رابطه با دست و پنجه نرم کردن گروه بازنده‌ها با بازگشت پنی وایز به شهر Derry، بیست و هفت سال پس از اولین برخوردشان باشد. این پرش عظیم زمانی قرار نیست چیزی که ما از دلقک وحشتناک در ذهنمان داریم را خراب کند و باری دیگر شاهد ظاهر شدن «بیل اسکارزگارد» (Bill Skarsgård) در نقش پنی وایز خوف‌ناک هستیم. همچنین انتظار می‌رود که بازیگران جوان قسمت اول نیز به منظور ایفای نقشی هرچند کوچک‌تر و در قالب فلش بک‌هایی در قسمت دوم فیلم It حضور داشته باشند؛ با این حال داستان اصلی حول نسخه‌های بزرگ شده این شخصیت‌ها می‌گذرد. «جسیکا چستین» (Jessica Chastain) در نقش بورلی مارش ملقب به بو، «جیمز مک‌ آووی» (James McAvoy) در نقش بیلی دنبورا، «بیل هیدر» (Bill Hader) در نقش ریچی توزیر، «جیمز رانسون» (James Ransone) در نقش ادوارد (ادی) کسبراک، «اندی بین» (Andy Bean) در نقش استنلی (استن) اوریس، «آیزاها مصطفی» (Isaiah Mustafa) در نقش مایک هنلن و «جی رایان» (Jay Ryan) در نقش بن هنسکام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It: Chapter 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

علاوه بر صفحات مجازی خود بازیگران، برادران وارنر نیز با پخش تصویری از آغاز فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم It به نویسندگی «گری دوبرمن» (Gary Dauberman) و کارگردانی «آندرس موشیتی» (Andrés Muschietti) خبر داد. این تصویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تصویری رسمی از بازیگران قسمت دوم فیلم It منتشر شد

هنوز این‌که قسمت دوم این فیلم چه تفاوت‌هایی با فسمت اول خواهد داشت، مشخص نیست. اما این را می‌دانیم که این‌بار داستان در دهه 80 اتفاق نخواهد افتاد و در زمان حال خواهد بود، هرچند که در ابتدای این فیلم فرار است، همان طور که در کتاب کینگ آمده، پنی وایز آدرین ملون با بازی «خاویر دولان» (Xavier Dolan) را که یک جوان همجنس‌گرا اهل Derry است، بکشد. این جوان درست پس از این‌که توسط سه مرد هوموفوب مورد آزار قرار می‌گیرد، کشته می‌شود. لازم به ذکر است که «تیچ گرنت» (Teach Grant) در نقش هنری باورز بزرگسال ظاهر خواهد شد.

فیلم It در شهریور سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم It موفق شده کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. با توجه به داستان و بازیگران حاضر در قسمت دوم، فیلم It می‌تواند حتی رکورد بهتری را برای خود ثبت کند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصویری رسمی از بازیگران قسمت دوم فیلم It منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟