بخش خصوصی مطالبه گری داشته باشد


بخش خصوصی مطالبه گری داشته باشد

بیرجند- نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی بیرجند بر ضرورت مطالبه گری بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: سطح مطالبه گری باید مبتنی بر صحت قوانین، درستی و رشد اقتصادی باشد.


به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضاصباغ زاده ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی و هم اندیشی بخش خصوصی عضو شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی اظهارکرد: دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به اتاق بازرگانی محول شده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای گفتگو به دلیل حضور نمایندگان قوای سه گانه و بخش خصوصی و تأثیر گذاری و بهره گیری از ظرفیت قانونی این شورا در جهت رفع موانع و رونق اقتصادی استان اظهار داشت: با توجه به شرایط استان و تحت تاثیر قرار گرفتن از سایر استانها و شرایط اقتصادی کشور، متاسفانه محرومیت استان مضاعف شده است.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی خواستار ارائه مشکلات بخش خصوصی در حوزه تعاون، اصناف، کشاورزی، معدن و ....... و پردازش و اعلام نظرات کارشناسی در جلسات هماهنگی و هم اندیشی بخش خصوصی شد.

صباغ زاده در ادامه بر ضرورت مطالبه گری بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: سطح مطالبه گری باید مبتنی بر صحت قوانین، درستی و رشد اقتصادی باشد.

وی از مهم ترین خواسته بخش خصوصی استان را برخورداری از مزایای ویژه نسبت به سایر استانها بیان کرد.

شایان ذکر است در این جلسه همه اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 4338501

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر