وزارت خارجه سفیر فرانسه را احضار کند


وزارت خارجه سفیر فرانسه را احضار کند

تهران-ایرنا -نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در اعتراض به برگزاری نشست منافقین در فرانسه گفت: وزارت امور خارجه باید هر چه سریع تر سفیر این کشور در تهران را احضار کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی مطهری در ادامه جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس در پاسخ به اخطار محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان درمورد برگزاری نشست منافقین در فرانسه اظهارداشت: این تذکر به جا است و ما انتظار داریم وزارت امور خارجه حداقل سفیر فرانسه را احضار کند.
وی افزود: این برای چندمین بار است که دولت فرانسه چنین مجوزی را به منافقین می دهد که نشستی علیه ایران برگزار کنند، مسوولان دولتی باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در اخطاری به ارائه مجوز دولت فرانسه به منافقین برای برگزاری نشست علیه ایران اشاره کرد و گفت: ما شاهد اقدام وقیحانه از سوی دولت فرانسه برای تجمع منافقان علیه ایران بودیم، آنان اقدام بی‌شرمانه‌ای را علیه این کشور انجام می دهند.
وی افزود: رییس جمهوری و دولت باید به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنند چرا که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
این نماینده مجلس ادامه داد: کشوری مانند فرانسه به منافقین اجازه می‌دهد علیه ایران تجمع کنند، درحالی که آنان 17 هزار شهید ترور از ما گرفته‌اند و امروز منافقان در دامن آمریکایی‌ها و عربستان رفته‌اند و اینگونه اقدامات وقیحانه علیه ایران انجام می‌دهند و ما فقط چند تذکر می‌دهیم.
وی تصریح کرد: ایران باید در اعتراض به تجمع منافقین در فرانسه، سفیر این کشور را اخراج می‌کرد چرا که آنان موضوع براندازی نظام جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کنند و این وضعیت به هیچ عنوان از نظر ما قابل قبول نیست.
به گزارش ایرنا، کنفرانس سالانه گروهک منافقین باحضور مقامات سابق آمریکایی و سعودی در پاریس برگزار شد.
سیام**9121**1058

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403