«اولین پاکسازی» درهالیوود همه را به وحشت انداخت +عکس


«اولین پاکسازی» درهالیوود همه را به وحشت انداخت +عکس

فیلم سینمایی "اولین پاکسازی" به کارگردانی "جرارد مک موری" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 4 جولای 2018 یعنی امروز آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری میزان:فیلم سینمایی "اولین پاکسازی" به کارگردانی "جرارد مک موری" اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی را از ۴ جولای ۲۰۱۸ یعنی امروز آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی "اولین پاکسازی" به کارگردانی "جرارد مک موری" اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی را از ۴ جولای ۲۰۱۸ یعنی امروز آغاز خواهد کرد.
«اولین پاکسازی» درهالیوود همه را به وحشت انداخت +عکس


فیلم سینمایی اولین پاکسازی در ژانر اکشن، تخیلی و وحشت ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را فیلمنامه نویس مطرح هالیوود "جیمز دی موناکو" بر عهده داشته است.

این فیلم مقدمه‌ای است بر اتفاقاتی که موجب بروز نخستین رویداد پاکسازی شد. رویدادی که تمامی مردم را در معرض نابودی قرار می‌دهد. عنصر ترس یکی از مهمترین عوامل این فیلم سینمایی است.
«اولین پاکسازی» درهالیوود همه را به وحشت انداخت +عکس


ایلان نوئل، جوآن وید، کریستین سویل، روتیمی پائول، لکس اسکات، ماریسا نائومی، مو مکری، لونا لورن، استیو هریس و کریستین رابینسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی اولین پاکسازی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

جرارد مک موری از جمله کارگردانان تازه کار هالیوود محسوب می‌شود که تا به حال تنها چهار فیلم سینمایی را کارگردانی کرده و نتوانسته چندان موفقیت بزرگی را در عرصه کارگردانی از آن خود نماید. آخرین فیلم وی با عنوان شن‌های سوزان در گیشه شکست خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج