نمایش 100 پوستر در حمایت از کالای ایرانی


نمایش 100 پوستر در حمایت از کالای ایرانی

نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با ارائه 100 اثر در حوزه هنری برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با مشارکت سازمان ملی استاندارد و مرکز تجسمی حوزه هنری، ساعت 15 روز یک‌شنبه هفدهم تیرماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح خواهد شد.

بنا بر این گزارش، به دنبال برپایی کارگاه هنری با موضوع حمایت از کالای ایرانی در رشته‌های گرافیک و کارتون که در روزهای پنجم تا هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سازمان استاندارد برگزار شد، تعداد 400 اثر توسط 70 هنرمند مدعو به این ورک‌شاپ خلق شد که از میان این آثار 100 اثر برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شد. همچنین سید حسن موسی‌زاده، محمدرضا دوست‌محمدی، مصطفی اسدالهی و سید مسعود شجاعی طباطبایی به عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار، وظیفه داوری آثار را عهده‌دار بودند.

نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با حضور رئیس و مدیران سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مسئولین و هنرمندان کشور، ساعت 15 روز یک‌شنبه هفدهم تیرماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار خواهد شد. نمایشگاه یاد شده از روز 17 لغایت 23 تیرماه همه روزه (به‌جز ایام تعطیل) از ساعت 9 تا 18 پذیرای علاقه‌مندان به آثار هنری است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی