به گزارش گروه فرهنگ و هنر خیرگزاری برنا؛ سینما آی‌فیلم به‌ تهیه‌کنندگی وحید رونقی و محمد تنکابنی این هفته به سراغ عوامل «مرداد» رفته است و به‌ معرفی این فیلم سینمایی در هر چهار کانال این شبکه می‌پردازد.

«مرداد» از ۶ تیر در سینماهای سراسر کشور اکران شده و محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، بابک بهشاد، لیلی فرهادپور، مجید گل زاده، عاطفه للهی و نیلوفر مولایی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم تازه درباره زوج جوان پرستاری است که بعد از سال‌ها زندگی مشترک، می‌خواهند صاحب فرزند شوند اما به‌علت سابقه سقط جنین از نظر پزشکی فعلاً امکان آن فراهم نیست و درمان‌های خاصی را می‌طلبد. زوج جوان به‌سختی در حال فراهم‌کردن هزینه درمان ناباروری و سفر به لندن هستند تا اینکه ...

«سینما آی‌فیلم» از هر چهار کانال فارسی، انگلیسی، عربی و آی‌فیلم 2 روی آنتن می‌‌رود.

پخش این برنامه از کانال انگلیسی با اجرای بنیتا اعلی‌رحیمی، شنبه‌شب‌ها پخش می شود. از کانال عربی نیز «سینما آی‌فیلم» جمعه‌‌ها ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت مکه و با اجرای مازن‌ السریع و از آی‌فیلم۲ نیز با اجرای نادیا پروانی جمعه‌شب‌ها ساعت ۲۰:۴۵ در معرض دید تماشاگران قرار می گیرد.

این برنامه هفتگی که به اتفاقات روز سینمای کشورمان می‌پردازد، با اجرای اسماعیل باستانی، چهارشنبه‌‌شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه خواهدبود.