ماشین آتش نشانی و حمل و نقل به روستاییان گلستان تحویل شد


ماشین آتش نشانی و حمل و نقل به روستاییان گلستان تحویل شد

عصر خودرو- استاندار گلستان از تحویل 6 خودرو سبک آتش نشانی و هفت دستگاه خودرو شبکه حمل و نقل روستایی به دهیاران و متقاضیان خبر داد و گفت: باتوجه به گستردگی جنگل ها، مراتع و زمین های کشاورزی استان؛ فعالیت پایگاه های آتش نشانی برای کاهش خسارت آتش سوزی ها و حوادث ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، براساس اعلام عصرچهارشنبه استانداری گلستان سید مناف هاشمی در حاشیه تحویل این خودروها اظهار داشت: با تحویل این خودروها تعداد پایگاه های آتش نشانی روستایی در استان به 36 پایگاه می رسد.

در این مراسم 6 دستگاه خورو نیسان آتش نشان به روستاهای آهنگرمحله گرگان، آق تقه مراوه تپه، اجن سنگرلی کلاله، فجر گنبدکاووس، قورچای آزادشهر، بلوچ آباد سیاه خان رامیان با آورده 10 درصدی دهیاری ها ارائه شد و در هر پایگاه آتش نشانی این روستها امکان استفاده از 3 تا 4 نفر از سربازان وظیفه آن حوزه جهت همکاری وجود دارد.
همچنین 7 خودرو سمند برای بکارگیری در شبکه حمل و نقل به متقاضیان در روستاهای توران فارس آزادشهر، هاشم آباد گرگان، چن سولی آق قلا، قلعه جیغ آق قلا ، چارباغ گرگان و قره قاشلی بندرترکمن تحویل شد.
این خودروها از محل توافق اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید با تسهیلاتی به میزان 80 درصد قیمت خودرو و سود 6 درصد ارائه شده است.
براساس اعلام استانداری گلستان در دو ماه آینده 37 خودرو سمند دیگر ویژه حمل و نقل روستایی به متقاضیان ارائه می شود.
استان مرزی و شمالی گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 33نقطه شهری و یکهزار و 75 روستا ساکن هستند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط