پیدا کردن دوست دختر: 16 نکته برای جلب توجه و محبت یک دختر


پیدا کردن دوست دختر: 16 نکته برای جلب توجه و محبت یک دختر

بدون شک حرف زدن با یک دختر و پیدا کردن دوست دختر کاری ترسناک است؛ مخصوصا وقتی به اندازه کافی در این کار تمرین و مهارت ندارید. اما اگر در خودتان اعتماد به نفس به‌وجود آورید و بدانید که چطور احساس راحتی را در دختر به‌وجود آورید بعد از آن دیگر بدون اینکه نگران باشید که شما چطور به نظر می‌رسید، به راحتی می‌توانید دختر مورد علاقه خود را به‌دست...

بدون شک حرف زدن با یک دختر و پیدا کردن دوست دختر کاری ترسناک است؛ مخصوصا وقتی به اندازه کافی در این کار تمرین و مهارت ندارید. اما اگر در خودتان اعتماد به نفس به‌وجود آورید و بدانید که چطور احساس راحتی را در دختر به‌وجود آورید بعد از آن دیگر بدون اینکه نگران باشید که شما چطور به نظر می‌رسید، به راحتی می‌توانید دختر مورد علاقه خود را به‌دست آورید. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه مسیر نگاه دختر مورد علاقه خود را به سمت خودتان برگردانید و او را به خود علاقمند کنید، با ما همراه باشید.

پیدا کردن دوست دختر: 16 نکته برای جلب توجه و محبت یک دختر

الف. علاقمند کردن یک دختر

۱. در دسترس باشید

اگر می‌خواهید توجه یک دختر را به خود جلب کنید باید طوری وانمود کنید و نشان دهید که شما واقعا می‌خواهید که او به سمت شما بیاید. شاید واضح به نظر برسد اما تعجب خواهید کرد وقتی می‌فهمید که عصبی و مضطرب به نظر رسیدن شما به هنگام صحبت با دختر مورد علاقه خود می‌تواند شما را به شدت از او دور کند. اگر می‌خواهید که این دختر شما را دوست داشته باشد، پس نمی‌توانید طوری رفتار کنید که خود را خیلی پرمشغله، سرد و بی‌روح، یا بی‌حواس و پریشان خاطر از گفت‌وگو با او نشان بدهید.

اگر دختر مورد علاقه‌تان به سمت شما می‌آید، تلفن خود را کنار بگذارید، به گوشه و کنار و اطراف خود نگاه نکنید و به او توجه نشان دهید. در اینجا روش هایی را به شما معرفی می‌کنیم که شما را برای دختر مورد علاقه تان سهل الوصول می‌کند و به پیدا کردن دوست دختر می‌انجامد:

– اگر دختر مورد علاقه تان به سمت شما حرکت می‌کند یا از کنار شما عبور می‌کند به او لبخند بزنید.
– از حرکات بدن آزادانه استفاده کنید؛ با دستهای درهم گره کرده یا دست به سینه گوشه‌ای نایستید.
– به حالت‌های چهره خود آگاه باشید؛ اخم نکنید یا به او یا هیچ کس دیگر خیره نشوید.
– بی‌قرار نباشید یا به زمین نگاه نکنید.

مطلب مرتبط: ۱۵ ترفند روانشناسی برای جذب دختر مورد علاقه و دلخواه تان

۲. اعتماد به نفس خودتان را نشان دهید

اگر از نزدیک شدن به دختر مورد علاقه خود به منظور پیدا کردن دوست دختر نگران یا مضطرب هستید، مهم نیست که چطور به نظر می‌رسید. در غیر اینصورت شما بخشی از اعتماد به نفس ظاهری خود را از دست خواهید داد. به خودتان بگویید که خوب هستید. بیشتر پسرها همیشه و همیشه به ظاهر خودشان شک دارند. بهرحال، اگر می‌خواهید دختر مورد علاقه خود را به‌دست آورید، مجبور نیستید که خوش تیپ‌ترین و جذاب‌ترین پسر جمع باشید اما باید آنچنان رفتار کنید که گویی با آنچه که هستید و به نظر می‌رسید خوشحال و از آن راضی هستید. اگر شما از ظاهر خودتان رضایت نداشته باشید و اعتماد به نفس لازم را در خود نشان ندهید، دختر مورد علاقه تان چنین چیزی را به شما خواهد گفت و احتمال صحبت کردن او با شما کمتر خواهد شد.

– هنگامی که به سمت او حرکت می‌کنید خود را کشیده و پشتتان را صاف نگه دارید.
– به چشمان او مستقیم نگاه کنید.
– به خودتان یادآوری کنید که شما لیاقت توجه او را دارید.
– از دست انداختن خودتان یا دست کم گرفتن بیش از اندازه خودتان خودداری کنید.

۳. برای پیدا کردن دوست دختر باید خودتان باشید

اگر سعی می‌کنید که شخص دیگری غیر از خودتان باشید، فرد مورد علاقه شما هرگز فرصت دوست داشتن شما را نخواهد داشت زیرا او هرگز نخواهد دانست که شما چه کسی هستید. اگرچه شما می‌توانید روی توسعه فردی خودتان کار کنید و برای دخترها جذاب تر باشید اما نباید برای جلب و جذب توجه یک دختر بطور کلی شخصیت خود را تغییر دهید. اگر صادق نباشید یا اصلا خودتان نباشید، دختر مورد علاقه شما می‌تواند این را درک کرده، به شما بگوید و هرگز هم تحت تاثیر شخصیت دروغین شما قرار نخواهد گرفت. در آخر به یاد داشته باشید که دختر باید شما را برای آنچه که هستید دوست داشته باشد.

– هنگامی که با دختر جدیدی ملاقات می‌کنید، هدف برای آن دختر این است که پس از آن دیدار خودِ واقعی شما را دوست داشته باشد. اما این به آن معنا نیست که شما باید هرآنچه هستید را در همان ابتدا روی میز بریزید. شناخت شما باید فرآیندی باشد که در گذر زمان اتفاق می‌افتد. شما مجبور نیستید که پیش از به‌دست آوردن شناخت بهتر از یکدیگر در مورد مسائل جزئی تر مثل کلکسیون مورد علاقه تان یا عشق و علاقه خود به بازی‌های ویدیویی صحبت کنید.

۴. ارتباط موثر را یاد بگیرید

ارتباطات در تمامی حوزه‌های زندگی – نه فقط به هنگام صحبت کردن با دوست دختر احتمالی آینده- از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باین ترتیب لازم است که شما بر بهبود و ارتقاء مهارت‌های ارتباطی خود کار کنید. تعداد بسیار زیادی از پسرها – به‌ویژه آن هایی که در سنین دبیرستان قرار دارند- شرایط بسیار سختی را به هنگام برقراری ارتباط با دخترها یا حتی با دوست‌های پسر خودشان پشت سر می‌گذارند. اگر شما به اندازه کافی راحت باشید که بتوانید گفت‌وگوی معنادار و ارزشمندی را با دختر مورد علاقه خودتان برقرار کنید، دیگر جای نگرانی وجود ندارد و می‌توانید او را برای خودتان به‌دست آورید. در اینجا چند راه‌حل برای برقراری ارتباط موثر به شما یاد می‌دهیم:

– از او سوال بپرسید. به او نشان دهید که شما به زندگی او اهمیت می‌دهید.
– به او گوش بدهید. هنگامی که با شما در مورد چیزی صحبت می‌کند حرف او را قطع نکنید.
– او را تحسین و از او تعریف کنید و یاد بگیرید که تعریف و تحسین او را به‌دست آورید.
– یاد بگیرید که در زمان مناسب احساسات او را شناسایی و آنها را بروز دهید.

مطلب مرتبط: ۳۱ بهترین عطر مردانه که هر زنی را به شما جذب می‌کند

۵. برای پیدا کردن دوست دختر بهتر است از او حمایت کنید

حمایت کردن به این معنا نیست که شما باید برای او هزاران هدیه بخرید یا پول تمامی غذاهایی که می‌خورد را شما پرداخت کنید. حمایت عاطفی کلید اصلی برای نگه داشتن توجه دختر است. چیزهای ساده‌ای مثل گوش دادن به او وقتی روز بدی را پشت سر گذاشته است یا تبریک گفتن به او وقتی پس از پشت سر گذاشتن راهی طولانی به دستاوردی جدید دست یافته است می‌تواند نشان دهنده حمایت عاطفی شما باشد. هنگامی که شما دو نفر در روند شناخت یکدیگر قرار دارید، باید به او نشان دهید که شما از اهداف و زندگی روزمره او حمایت و آنها را تایید می‌کنید و همیشه چه در روزهای سخت و چه در روزهای خوشحالی و موفقیت در کنار او خواهید بود. به او نشان دهید که حضور شما فقط محدود به لحظات خوشی نخواهد بود.

– راه هایی را برای حمایت کردن از او پیدا کنید: با او به ورزش بروید یا به او پیغام بدهید و از او در مورد چگونگی امتحان ریاضی‌اش بپرسید. این کارها به او نشان می‌دهد که شما همیشه به فکر او هستید.
– به یاد داشته باشید که اهداف او درست به اندازه اهداف شما مهم هستند. اهداف، تعهدات و پیروزی‌های او را جدی بگیرید تا بداند که شما واقعا به او اهمیت می‌دهید.

۶. شوخ طبع باشید

اگرچه دخترها پسری را می‌خواهند که بتوانند با او رابطه معناداری را برقرار کنند اما آنها خوش گذرانی را هم دوست دارند. دخترها باید شما را پسری بدانند که بیرون رفتن و گشت و‌گذار با او کار آسانی است، کسی که اهل شوخی و خنده است و کسی است که به راحتی خود را با شرایط وفق می‌دهد. قرار نیست شما آدم عصا قورت داده‌ای باشید که همیشه در حال گله و شکایت است یا فقط می‌خواهد همان کارهای همیشگی خودش را انجام دهد و چیزهای جدید را تجربه نمی‌کند.

– یک روز پرماجرا را برای خودتان دو نفر یا به همراه گروهی از دوستانش ترتیب دهید. کوهنوردی بروید، قلعه‌ای روی کوه بسازید یا کاری عجیب و غریب و غیرعادی انجام دهید.
– درمورد کارهایی که می‌خواهد دونفری انجام دهید شکایت نکنید. آنها را امتحان کنید. شما هرگز نمی‌دانید که وقتی همراهان درست و مناسبی دارید چقدر انجام هرکاری برایتان لذت بخش خواهد بود.
– خودتان را خیلی جدی نگیرید. یاد بگیرید که کمی هم خوش بگذرانید و کمی شوخی و خنده را وارد زندگی خود کنید. در این صورت دختر مورد علاقه شما نیز در کنار شما راحت تر خواهد بود.

۷. برای پیدا کردن دوست دختر باید رفتار خوبی داشته باشید

آروغ زدن سر میز شام، گفتن جوک‌های نژاد پرستانه یا مسخره کردن دیگران نمی‌تواند به شما در به‌دست آوردن قلب دختر مورد علاقه تان کمکی کند. همان محبت و احترامی را به او نشان دهید که به مادر خودتان نشان می‌دهید. به یاد داشته باشید که او صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوست هم جنس شما نیست و او هرگز به این جوک‌ها یا رفتارها نخواهد خندید. نیازی نیست که به شکلی باورنکردنی نزد او شایسته به نظر برسید اما باید رفتاری محترمانه داشته باشید و گفتارتان به نحوی باشد که احساس آرامش و راحت بودن را به او منتقل کند.

– در را برای او نگه دارید.
– با افراد پیرامونتان مودب و محترمانه رفتار کنید- فرقی نمی‌کند که آن فرد معلم یا استاد شما است یا یک پیش خدمت. اگر شما رفتار خوبی با دختر مورد علاقه خود داشته باشید اما در برخورد با دیگران بی‌ادبانه رفتار کنید، او متوجه چنین تفاوتی خواهد شد و آن را در نظر خواهد گرفت.
– اگر می‌خواهید در نظر او با بقیه پسرها تفاوتی داشته باشید، بهترین راه داشتن رفتاری شایسته و مناسب است. متاسفانه، داشتن رفتارهای ناشایست در میان پسرها بسیار شایع و رایج است. اگر شما رفتارهای خوبی داشته باشید از نظر دختر مورد علاقه خود انسانی بالغ و ارزشمند خواهید بود.

مطلب مرتبط: ۲۶ ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

۸. هنگام گفت‌وگو با دخترها راحت باشید

شما باید نزدیک شدن به دخترها را تمرین کنید؛ حتی اگر آن دختر همان دختری نیست که شما به دنبال او هستید. تمرین کردن همیشه هم بهترین نتیجه را برای شما به دنبال ندارد اما قطعا می‌تواند موثر باشد. زمانی را برای نزدیک شدن به دخترهای جدید و پیدا کردن دوست‌های جدید و درنهایت پیدا کردن دوست دختر اختصاص دهید. این کار نه تنها در مدیریت اضطراب و استرس شما موثر خواهد بود بلکه به شما کمک می‌کند تا سبک منحصربه فرد خودتان برای تعامل با دخترها را کشف و آن را تقویت کنید. هرچه شما قادر باشید که راحت تر با دخترها گفت‌وگو و تعامل برقرار کنید، احتمال اینکه خودتان باشید یا ترس از طرد شدن داشته باشید در شما کمتر خواهد شد.

– باید تمرین کنید تا با همه دختران اطراف خود – و نه صرفا دختر مورد علاقه تان- به خوبی ارتباط برقرار کنید. این هدف را برای خود تعیین کنید که می‌خواهید به پسری معروف شوید که در ” خوب بودن با دخترها ” آوازه و شهرت دارد.

ب. ایجاد حس خاص بودن در دختر مورد علاقه‌تان

۱. یاد بگیرید که تعریف‌های واقعی از او ارائه بدهید

اگر شما واقعا می‌خواهید که دختر مورد علاقه خود را به‌دست آورید و در پیدا کردن دوست دختر موفق شوید باید بدانید که چطور تعریف و تحسینی معنادار از او ارائه بدهید. تنها گفتن جمله هایی مثل ” تو واقعا با این لباس جذاب به نظر می‌رسی” احتمالا موجب جلب رضایت او و برنده شدن شما نخواهد شد زیرا این قبیل تعریف‌ها این احساس را در او به‌وجود نمی‌آورد که شما به آنچه که او هست و آنچه که او را خاص می‌کند، توجه می‌کنید. در مقابل، باید تمرین کنید تا به مشاهده گری آگاه و ریزبین و حساس تبدیل شوید و به چیزهایی دقت کنید که او را از دیگران ممتاز می‌کند. در اینجا چند روش برای ارائه تعریف و تحسین معنادار به شما یاد می‌دهیم:

– تو خیلی خوب با آدم‌های جدید حرف می‌زنی. چطور این کار را انجام می‌دهی؟
– تو زیباترین لبخندی را داری که من تا حالا در تمام عمرم دیده ام.
– تو واقعا می‌دانی که چطور دیگران را سرحال کنی. این واقعا یک هنر و مهارت ارزشمند است.

مطلب مرتبط: ۵۰ حقیقت شگفت‌انگیز در مورد عشق و عاشقی

۲. از او سوال هایی در مورد زندگی‌اش بپرسید

اگر می‌خواهید دختری را به‌دست آورید که خودش با رضایت و اشتیاق در کنارتان باشد، باید کاری کنید که احساس کند که او در نظر شما فقط به عنوان یک ابزار یا شیء نیست بلکه شما او را به عنوان یک انسان واقعی می‌دانید و به او اهمیت می‌دهید. از او سوالات مختلفی در مورد خودش بپرسید؛ مثلا اینکه چه اهدافی برای آینده دارد، کلاس‌های مورد علاقه او کدام هستند یا اصلا به حیوانات خانگی علاقه‌ای دارد. در ابتدا نیازی نیست که سوالات جدی یا عمیق از او بپرسید اما باید سوالاتی را مطرح کنید که به او نشان می‌دهند شما به شناختن او علاقمند و مشتاق هستید. در اینجا سوالاتی را به شما یاد می‌دهیم که می‌توانید از دختر مورد علاقه خود بپرسید:

– سرگرمی‌های مورد علاقه او
– گروه‌های موسیقی یا برنامه‌های تلویزیونی یا کتاب‌های مورد علاقه او
– دوستانش
– خانواده و خواهر و برادرهای او
– مکان‌های مورد علاقه او
– روزش را چطور پشت سر گذاشته است

۳. نظر و عقیده او را جویا شوید

یک روش دیگر برای ایجاد احساس خاص بودن در دختر مورد علاقه شما و در نهایت پیدا کردن دوست دختر این است که نظر او را در مورد هرچیزی جویا شوید. نیازی نیست که در ابتدا خیلی جدی در مورد هرچیزی بحث کنید در غیر اینصورت رابطه شما در مسیر اشتباهی قرار خواهد گرفت. با این وجود، لازم است از او بپرسید که به نظر او بهتر است در شرایط خاصی چه کاری انجام دهید یا از او بخواهید که پیشنهاد خودش را در مورد موضوعی خاص به شما بدهد و به‌این ترتیب به او نشان می‌دهید که شما برای نظر و عقیده او ارزش و احترام قائل هستید.

نظر او را در مورد یک گروه موسیقی جدید بپرسید، از او بپرسید که در مورد کفش‌های جدید شما چه نظری دارد یا نظرش در مورد کلاس تاریخی که هردو در آن حضور داشتید را جویا شوید. باین ترتیب اگر به او نشان دهید که نظرش برای شما مهم است، او نیز می‌بیند که شما واقعا به او اهمیت می‌دهید و برای او ارزش قائل می‌شوید.

– جویا شدن نظر دختر مورد علاقه تان در مورد چیزها و موضوعات مختلف به او نشان می‌دهد که شما به او بیش از یک صورت زیبا اهمیت می‌دهید.

۴. برای پیدا کردن دوست دختر واقعا به او گوش دهید

گوش دادن واقعی به یک دختر قطعا احساس خاص بودن را در او به‌وجود خواهد آورد و باعث می‌شود که او هم بخواهد در کنار شما باقی بماند و به پیدا کردن دوست دختر منتهی شود. هنگامی که دختر مورد علاقه تان با شما حرف می‌زند، حرف او را قطع نکنید، سعی نکنید که مسئله یا مشکل او را حل کنید و هرچه که او می‌گوید را با مشکلات یا مسائل خودتان مقایسه نکنید. برای مسائل و مشکلات او ارزش قائل شوید و به او نشان دهید که به آنچه که او می‌گوید واقعا اهمیت می‌دهید.

هنگامی که صحبت هایش تمام شد، می‌توانید در مورد همان وضعیت و احساساتش از او سوال‌های بیشتری بپرسید. بعد از آنکه حرف هایش تمام شد حواستان باشد که فقط در مورد خودتان و مسائل مشابه خودتان حرف نزنید.

– همچنین باید آنچه که به شما می‌گوید را به یاد داشته باشید تا بتوانید آن را بعدا به خاطر آورید. گفتن جمله هایی مثل ” آیا در مورد این موضوع که به من گفتی با خواهرت هم صحبت کردی” به او نشان می‌دهد که شما واقعا به او اهمیت می‌دهید.

۵. به او بگویید که چه فرقی با دیگران دارد

به دختر مورد علاقه خود اجازه دهید تا بداند که او برای شما تفاوت و تمایزی واقعی با دیگران دارد. به او بگویید که او کاملا با دوستانش و با همه دخترهای دیگری که شما می‌شناسید فرق دارد. شاید این کار اندکی احساس خجالت و شرمساری را در او به‌وجود آورد اما مسلما موجب می‌شود که بخواهد بیشتر و بیشتر در کنار شما باقی بماند. برای این کار می‌توانید از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید:

– ” تو خیلی با بقیه دخترهای اینجا فرق داری. تو خیلی با خودت راحت هستی. همه می‌توانند این حقیقت را درک کنند که تحت تاثیر قرار دادن دیگران اصلا برای تو اهمیتی ندارد “.
– ” تو با بقیه دخترهایی که من می‌شناسم خیلی فرق داری. بودن با تو و درکنار تو کار خیلی ساده و راحتی است “.

مطلب مرتبط: ۹ توصیه که یک رابطه عاشقانه و احساسی درست داشته باشیم

۶. برای پیدا کردن دوست دختر حتما برای او وقت بگذارید

اگر واقعا می‌خواهید به دختر مورد علاقه خود نشان دهید که برای شما باارزش و مهم است پس نباید از او کناره گیری کنید و آنچنان رفتار کنید که گویی سرتان بسیار شلوغ است و برای در کنار او بودن وقتی ندارید. اگرچه نباید همیشه در دسترس او باشید و باید به او نشان دهید که شما هم زندگی خودتان را دارید اما وقتی که او می‌خواهد در کنار شما و با شما باشد نباید او را نادیده بگیرید. اختصاص دادن زمان کافی به او به رشد و پرورش ارتباط شما کمک می‌کند و به او نشان می‌دهد که شما به عمیق تر شدن پیوندتان اهمیت می‌دهید.

– این حقیقت به آن معنا نیست که شما باید تمامی معاشرت‌های شبانه خود با دوستان پسرتان را کنار بگذارید تا در کنار دختر مورد علاقه خود باشید بلکه به این معناست که اگر می‌خواهید او بداند که به او اهمیت می‌دهید باید زمانی را به بودن در کنار او نیز اختصاص دهید.

۷. برای پیدا کردن دوست دختر حتما جویای حالش شوید

اگر می‌خواهید دختر مورد علاقه شما بداند که وقتی کنارتان نیست به او فکر می‌کنید، بهتر است کاری انجام دهید و هر از گاهی جویای حالش شوید. برای این کار لازم نیست هر پنج ثانیه یک بار به او پیام بدهید یا دائم با او تماس بگیرید چون به این ترتیب او را سرکوب کرده و از خودتان دور می‌کنید. اما اگر برای مدتی از او دور هستید، به او پیامی بدهید و چیزی بگویید مثلا ” داشتم به تو فکر می‌کردم” یا ” مهمانی تولد منزل خاله چطور بود؟” و با این کار به او نشان دهید که حتی وقتی کنارتان نیست به او فکر می‌کنید.

– قصد شما این نیست که به محض اینکه دختر مورد علاقه تان از شما جدا شد با خودش فکر کند که شما در نبودِ او به او اهمیت نمی‌دهید. در تماس بودن با او وقتی از شما دور است روشی است که به او نشان می‌دهد شما همچنان به فکر او هستید.
– مطمئن شوید که او هم جویای احوال شما می‌شود و به این ترتیب تمامی ارتباطات شما به هنگام دوری از یکدیگر یک طرفه نخواهد بود.

۸. هرگز فراموش نکنید به او بگویید که چقدر دوستش دارید

اگر شما و دختر مورد علاقه تان وارد رابطه شدید باید به او اجازه دهید بداند که او واقعا برای شما مهم و باارزش است. لازم نیست در انجام این کار زیاده روی کنید یا خیلی زود این کار را شروع کنید اما هنگامی که به این نتیجه رسیدید که شما یک زوج هستید و وقت زیادی را در کنار یکدیگر می‌گذرانید برای گفتن ” دوستت دارم” یا ” با تو بودن را دوست دارم” خیلی سرد و خشک نباشید و هروقت احساس کردید که باید این جمله را بگویید، از گفتن آن دریغ نکنید.

اگرچه نباید با ابراز عشق و محبت بیش از اندازه او را پشیمان و از خود دور کنید اما همچنین باید توجه کنید که احساس نادیده گرفته شدن را نیز در او به‌وجود نیاورید. مطمئن شوید که هرگز فراموش نمی‌کنید به او یادآوری کنید که چقدر برای شما مهم و باارزش است.

– گفتن اینکه تا چه اندازه دوستش دارید بسیار مهم است آن هم نه فقط به این دلیل که تلاش کنید تا او را راضی کرده تا همراه شما مثلا به بازی بسکتبال بیاید یا برای اینکه شما را ببوسد. شما باید به او بگویید که او را دوستش دارید چون دوست داشتن شما امری حقیقی و واقعی است و شما می‌خواهید او بداند که تا چه اندازه برای شما مهم و عزیز است.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

منبع: wikihow

پیدا کردن دوست دختر: ۱۶ نکته برای جلب توجه و محبت یک دختر

پیدا کردن دوست دختر

نوشته های مرتبط

۲۶ ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!...
رفع سریع یبوست با ماساژ شکم: ۱۵ مرحله ساده برای درمان یبوست...
درد و ورم بیضه: ۸ درمان خانگی درد و ورم بیضه...
۳۲ روش پایین آوردن تب بدون دارو که واقعا محشر هستند...
۱۵ موثرترین روش دفع چشم زخم که حتما باید بدانید...
درمان فوبیا: ۵ مؤثرترین روش برای درمان بیماری فوبیا...
۴ روش کنترل نگرانی و اضطراب خود را بدانید...
عشق ورزیدن: ۱۸ نکته درباره اینکه چطور باید عشق ورزید...
راهنمای کامل روش کار با لینکدین: ۴۰ نکته مهم درباره لینکدین...
۱۶ گام برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای...
۴ روش برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام...
آموزش کسب و کار الکترونیکی : ۷ گام که یک کسب و کار الکترونیک...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روابط دختر و پسر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش