واکنش ایجنت لوکاس دینیه به شایعات جدایی احتمالی موکلش از بارسلونا


واکنش ایجنت لوکاس دینیه به شایعات جدایی احتمالی موکلش از بارسلونا

طرفداری - مایکل بک، ایجنت لوکاس دینیه مدعی شد موکلش به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کند.

دینیه 25 ساله برای تقویت نیمکت و ذخیره جوردی آلبا بودن خریداری شد. او در این دو فصل تا حدود زیادی توانسته آنچه انتظار می‌رفته را برآورده کند. والورده نیز به عنوان یک ذخیره به دینیه اعتماد دارد. در هفته‌های اخیر شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید دینیه به خاطر عدم دعوت به تیم ملی فرانسه در جام جهانی قصد جدایی از بارسلونا داشته باشد.

به گزارش mundodeportivo، مایکل بک گفت:

لوکاس در فصلی که گذشت نسبت به فصل قبل‌تر از آن، کمتر بازی کرد. اما فراموش نکنید که او در اواخر فصل مصدوم شد و یک ماه از میادین دور بود که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، احتمالا چند بازی دیگر هم به میدان می‌رفت تا با آمار گذشته‌اش برابری کند. وقتی با بارسلونا قرارداد امضا کردیم، خیلی خوب می‌دانستیم چه کاری می‌کنیم. می‌دانستیم که در پست او بازیکن بسیار خوبی چون آلبا حضور دارد. بازیکنی که در اسپانیا نیز فیکس است. لوکاس هم از این قضیه خبر داشت.

لوکاس از اینکه بازیکن بارسلونا است به خودش افتخار می‌کند و از هر بازی لذت می‌برد. به نظرم او این را نشان داده چون این فصل عالی بازی کرد. ما هنوز قرارداد بلندمدتی با باشگاه داریم و بارسلونا از عملکرد لوکاس راضی است. وضعیت اکنون به گونه‌ای نیست که باشگاه گفته باشد دینیه باید برود و ما مجبور به رفتن باشیم. برای آینده باید دید چه می‌شود اما در حال حاضر به جدایی فکر نمی‌کنیم. بارسا بزرگ ترین باشگاه دنیاست و هیچ کس دوست ندارد چنین باشگاهی را ترک کند. لوکاس در بارسا خوشحال است و بارسا هم می‌داند که برای رسیدن به اهدافش نه به یازده که به 18 بازیکن بزرگ نیاز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند