دانلود نقشه کرمانشاه با تمام جزئیات + نقشه شهر کرمانشاه pdf


نقشه کرمانشاه را با تمامی جزئیات از سایت باشگاه خبرنگاران جوان دانلود نمایید.

دانلود نقشه کرمانشاه با تمام جزئیات + نقشه شهر کرمانشاه pdfبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهر های تاریخی و فرهنگی زیادی در کشور ایران وجود دارند. یکی از شهر های فرهنگی کشور ایران، شهر کرمانشاه با نام قدیمی آن باختران است که بیشتر مربوط به دوره قاجار می‌شود. علاوه بر آن این شهر نهمین شهر پرجمعیت ایران است و در مرکز استان کرمانشاه قرار دارد. شهر کرمانشاه تابستان های بسیار گرم و خشک و زمستان های ملایم دارد. زبان های فارسی کرمانشاهی و کردی در این شهر رایج است. طاق بستان و محوطه تاریخی بیستون مسجد و مدرسه عمادالدوله که حوزه علمیه است و بسیاری دیگر از آثار و اماکن تاریخی موجود در این شهرمانند موزه پارینه سنگی و موزه خط و کتابت، موزه دفاع مقدس و .... باعث می شود ، هر سال تعداد زیادی گردشگر از تمام ایران و کشور های دیگر به این شهر سفر کنند؛ اما چون افرادی که به این شهر مسافرت می کنند با کوچه پس کوچه ها و خیابان های آن آشنایی ندارند، بهتر است از نقشه استفاده کنند. برای داشتن سفری آسوده و به دور از هرگونه مشکل، ما در گزارش پایین "نقشه کرمانشاه" را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که تنها با دسترسی به یک موبایل یا تبلت هوشمند و اینترنت به آسانی به خیابان ها و مکان های مورد نظر خود دسترسی داشته و سفر خوشی داشته باشید.

دستیابی به نقشه کرمانشاه با استفاده از گوگل مپ

یکی از آسان ترین روش های دستیابی به نقشه کرمانشاه استفاده از خدمات گوگل مپ است. البته در این روش باید حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید. افراد می توانند با در دسترس داشتن گوشی هوشمند اندروید و دیگر سیستم ها از نقشه گوگل استفاده کنند. این روش را افرادی می توانند استفاده کنند که عجله دارند و دستیابی به آدرس مورد نظر خود در آن لحظه ضروری است. یکی از مواردی که به هنگام استفاده از گوگل مپ باید دقت داشته باشید این است که، برای مشاهده کل نقشه و پنهان کردن برخی موارد مانند کادر ها و ... بر روی نقشه که اسم ندارد، لمس کنید و یک بار ضربه بزنید و یا عمل زوم را اجرا کنید تا نقشه شهر کرمانشاه را با جزئیات تمام مشاهده کنید. برای استفاده از گوگل مپ حتما باید گزینه لوکیشن گوشی موبایل خود را قبل از استفاده روشن کنید. هم چنین می توانید موقعیت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید که برای این کار باید نقشه را بر روی آن تنظیم و سپس گزینه سه خطی را که در قسمت چپ بالا قرار دارد کلیک کنید. سپس گزینه share or embed map را انتخاب کنید و آدرسی که نمایش داده می شود را برای فرد مورد نظر خود share کنید. اگر آدرس به دست آمده طولانی باشد، می توانید گزینه short url را انتخاب کنید.

برای دانلود نقشه کرمانشاه با استفاده از روش گوگل مپ، در بخش منوی اصلی گوگل مپ گزینه off line map را لمس کنید؛ سپس صفحه دیگری باز خواهد شد. در این صفحه باز شده می توانید گزینه select your own map را انتخاب کنید، سپس نقشه را در داخل کادر آبی رنگی مشاهده می کنید. روی صفحه عمل بزرگنمایی را انجام داده و گزینه download را بزنید.

دانلود نقشه کرمانشاه با تمام جزئیات + نقشه شهر کرمانشاه pdf

دانلود نقشه کرمانشاه به صورت آفلاین

احتمال دارد در هر مکان و موقعیتی به اینترنت دسترسی نداشته باشید اما خیلی ضروری به نقشه نیاز پیدا کنید. در روش بالا برای دسترسی داشتن به نقشه شهر کرمانشاه باید به اینترنت دسترسی داشته باشید اما ما در این بخش دسترسی به نقشه کرمانشاه را بدون نیاز به اینترنت در اختیار شما قر ار می دهیم تا در مصرف اینترنت خود صرفه جویی نیز داشته باشید. برای این کار نرم افزار مایکت را می توانید روی گوشی خود نصب کنید. هم چنین با نصب برنامه XGPS بر روی گوشی اندروید خود می توانید نقشه شهر کرمانشاه و یا هر شهر دیگری از ایران را بخواهید، دانلود کنید. سپس بدون این که به اینترنت دسترسی داشته باشید به صورت آفلاین نقشه کرمانشاه و تمام خیابان های آن را با تمام جزئیات در اختیار داشته باشید. پس به جای استفاده از روش هایی که به اینترنت نیاز دارند می توانید از این دو روش بالا به آسانی استفاده کنید تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

دانلود نقشه کرمانشاه با تمام جزئیات + نقشه شهر کرمانشاه pdf

دانلود نقشه کرمانشاه به صورت آفلاین

دانلود نقشه کرمانشاه به صورت آفلاین

نقشه خیابان های کرمانشاه

چون کرمانشاه شهری است که کاملا تاریخی و فرهنگی است و همچنین به علت این که محل گردشگری توریست هاست، به خصوص در روزهای تعطیل و مناسبت ها برای دسترسی به خیابان های آن باید ترافیک های سنگینی را تحمل کرد. می توان برای دسترسی به خیابان های شهر از مترو، اتوبوس و یا ... استفاده کرد. علاوه بر مشکل ترافیک به علت بافت شهری پیچیده ای که دارد شناخت خیابان ها و کوچه پس کوچه های آن برای مسافر تازه وارد شده به شهر آسان نخواهد بود. بنابراین باید از روش های استفاده کرد مثلا می توان نقشه خیابان های شهر کرمانشاه را دانلود کرده و از آن استفاده کرد و سفر خوشی را داشت.

در نتیجه این که کرمانشاه یکی از بهترین شهر های کشور ایران است و حتما توصیه می کنیم برای دیدن مناظر و آثار باستانی آن به آن جا سفر کنید. دسترسی داشتن به خیابان ها و جاهای دیدنی و تاریخی هر شهری به مسافری که برای اولین بار وارد شهر می شود کار آسانی نیست. ما در مطالب بالا به برخی از روش های دانلود نقشه کرمانشاه اشاره کردیم. امیدواریم که با استفاده از آن ها سفر خوشی را برای خود و خانواده تان فراهم کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!