14 بیمارستان تامین اجتماعی در حال طراحی و ساخت است


14 بیمارستان تامین اجتماعی در حال طراحی و ساخت است

سلامت نیوز: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از طراحی و ساخت 14 بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در شهرهای مختلف کشور خبر داد. به گزارش سلامت نیوز، مهدی درخشان به ایرنا گفت: سازمان تامین اجتماعی برای اجرای طرح های درمانی در سال آینده و امسال برنامه ریزی جدی دارد؛ به طوری که امسال 6 بیمارستان در دست ساخت و هشت بیمارستان در مرحله طراحی...

سلامت نیوز: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از طراحی و ساخت 14 بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، «مهدی درخشان» به ایرنا گفت: سازمان تامین اجتماعی برای اجرای طرح های درمانی در سال آینده و امسال برنامه ریزی جدی دارد؛ به طوری که امسال 6 بیمارستان در دست ساخت و هشت بیمارستان در مرحله طراحی است.
وی با بیان اینکه امسال 20 هزار میلیارد تومان اعتبارات درمانی در تامین اجتماعی هزینه می شود، اظهار داشت: همه این بیمارستان ها مانند بیمارستان میلاد در قالب خدمات تخصصی و هیات مدیره ای ساخته و از بوروکراسی اداری خارج می شود و بر اساس اعتبارات خود فعالیت می کند.
درخشان توضیح داد: برنامه ریزی ها به گونه ای است که این 14 بیمارستان در دست ساخت و پنج بیمارستانی که در 2 سال گذشته ساخته شده است، مانند بیمارستان میلاد تهران به شکل هیات مدیره ای اداره شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: همچنین 28 مرکز درمان سرپایی به عنوان پروژه در دست ساخت و 23 مرکز درمان سرپایی دیگر نیز در مرحله طراحی است.
وی ادامه داد: طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان ها و ساماندهی اورژانس های بیمارستان های ملکی این سازمان در دست اقدام است.
سازمان تامین اجتماعی با حدود 42 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، 18 نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیرپوشش ارائه می کند.
این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.
بخش بیمه ای تامین اجتماعی دارای 480 شعبه در سراسر کشور است. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تامین اجتماعی، شعبه های اقماری و کارگزاری های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته، فعالیت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد