بخشی از گرانی‌ها حاصل بی‌تدبیری و سوء مدیریت دولتمردان است


بخشی از گرانی‌ها حاصل بی‌تدبیری و سوء مدیریت دولتمردان است

یزد ـ امام جمعه موقت یزد گفت: گرچه بخشی از گرانی‌ها به خاطر تحریم‌های اقتصادی است اما بخش بزرگتر آن حاصل بی‌تدبیری و سوء مدیریت دولتمردان است.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به مشکلاتی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد، اظهار داشت: گرانی‌های اخیر مردم به ویژه قشر متوسط به پایین جامعه را با مشکلات جدی مواجه کرده و مسئولان باید هر چه سریع‌تر چاره‌اندایشی کنند.

وی افزود: البته منطقی است که بخشی از این مشکلات و گرانی‌ها به دلیل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی است که دشمن علیه ما به کار گرفته اما به نظر می‌رسد بخش عمده‌تر این مشکلات به دلیل بی‌تدبیری و سوء مدیریت مدیران است و به نظر می رسد کوتاهی هایی در این رابطه صورت گرفته است.

امام ‌جمعه موقت یزد عنوان کرد: مردم نجیب همواره پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند و در همه برهه ها از هیچ چیز حتی جان خود دریغ نکردند و در مشکلات صبوری به خرج داده اند بنابراین مسئولان باید قدردان چنین مردمی بوده و تلاشی جهادی برای رفع مشکلات آنها داشته باشند.

آیت‌اللهی خاطرنشان کرد: مردم از گرانی‌ها و رکود حاکم بر بازار ناراحت هستند و گلایه دارند اما آنچه بیش از گرانی مردم را ناراحت کرده، بی‌عدالتی و تبعیض است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما در صدد هستند که با فشار اقتصادی مردم را ناامید کنند، عنوان کرد: در چنین شرایطی لازم است که مسئولان در برابر فتنه انگیزی‌ها هم خود هوشیار باشند و هم مردم را آگاه کنند البته مردم ما در طول این سال‌های همواره ثابت کرده‌اند که پشتیبان نظام و کشور هستند و در برابر دشمنان وحدتی بی‌نظیر دارند.

آیت‌اللهی اظهار داشت: امروز نیز مردم با همدلی و بصیرت خود و با پیروی از ولایت، در کنار دولتی که منتخب آنها است، مشکلات و معضلات را برطرف کرده و بار دیگر فتنه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

امام‌جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز عفاف و حجاب عنوان کرد: بزرگان دین بر اهمیت عفاف و حجاب تأکید بسیار کرده اند و حتی از پاکدامنی به ‌عنوان بالاترین عبادات یاد شده است.

وی تصریح کرد: در جامعه اسلامی باید اهمیت حجاب مورد توجه قرار گیرد و به بحث حجاب آنطور که شایسته شهری همچون دارالعباده یزد است، پرداخته شود.

کد خبر 4339956

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول