انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی هفته آینده اکران خواهد شد


انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی هفته آینده اکران خواهد شد

مطلب انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی هفته آینده اکران خواهد شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی هفته آینده بر روی پرده سینماها قرار خواهد گرفت. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر داستان،...

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی هفته آینده بر روی پرده سینماها قرار خواهد گرفت. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر داستان، صداپیشگان و زمان اکران و میزان فروش به همراه دانلود تریلر رسمی و گالری تصاویر.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3 : Summer Vacation) سومین قسمت از سری انیمیشن‌های سه بعدی هتل ترانسیلوانیا است که توسط شرکت سونی پیکچرز ساخته شده است. این انیمیشن اولین بار در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و به صورت رسمی از هفته آینده به اکران عمومی درخواهد آمد.

قسمت‌های پیشین

اولین قسمت این سری در سال ۲۰۱۲ ساخته شد. این انیمیشن با نام Hotel Transylvania توسط گندی تارتاکوفسکی (Genndy Tartakovsky) و بر اساس داستانی از Todd Durham و Dan Kevin Hageman کارگردانی گردید. این انیمیشن که با بودجه‌ای در حدود ۸۵ میلیون دلار (در حدود ۲۸۰ میلیارد تومان با دلار ۳.۳۰۰ تومانی آن زمان و ۷۲۰ میلیارد تومان با دلار بازار منهدم آزاد فعلی) ساخته شده بود، با تکیه بر داستان جذاب و شرکت چهره‌های مطرحی چون آدام سندلر و خوانندگانی مثل سلنا گومز (Selena Gomez) و سی لو گرین (Cee Lo Green) با فروشی در حدود ۳۶۰ میلیون دلار (در حدود ۱.۲۰۰ میلیارد تومان ذر زمان اکران) در جمع بهترین انیمیشن‌های تاریخ سینما قرار گرفت.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 : تعطیلات تابستانی هفته آینده اکران خواهد شد

قسمت دوم این سری نیز در پی موفقیت بخش اول در سال ۲۰۱۵ و با همان گروه، کارگردانی و ساخته شد. انیمیشن Hotel Transylvania 2 با بودجه‌ای در حدود ۸۰ میلیون دلار ساخته و با فروشی در حدود ۴۷۵ میلیون دلار (در حدود ۱.۷۰۰ میلیارد تومان با دلار ۳.۶۰۰ تومانی سال ساخت و ۴.۰۰۰ میلیارد تومان با ارز فعلی) موفقیت بخش اول را تکرار نمود و در جمع بهترین انیمشین‌های سال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۱۸ میلادی

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی

در پی موفقیت دو بخش قبلی و ساخت چند انیمیشن کوتاه، کتاب و بازی ویدیویی، ساخت قسمت سوم این انیمیشن نیز توسط کمپانی سونی آغاز گردید. قسمت سوم این سری با نام هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی در سال ۲۰۱۸ میلادی پایان یافت و قرار است که در روز ۱۳ جولای سال جاری به اکران عمومی درآید.

شخصیت‌ها

شخصیت‌های اصلی حاضر در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی که تعداد زیادی از آن‌ها را کاراکترهای دو قسمت قبلی تشکیل می‌دهند عبارتند از:

دراک (Drac) یا کنت دراکولا: خون آشام ۵۴۰ ساله، پسر ولاد (Vlad) و مالک هتل ترانسیلوانیا میویس (Mavis): خون آشام ۲۶ ساله و دختر دراک و مادر دنیس جانی (Johnny) یا جوناتان: انسان ۲۹ ساله و همسر میویس دنیس (Dennis): پسر ۶ ساله نیمه انسان-نیمه خون آشام میویس و جانی فرنک (Frank) یا فرانکنشتاین: بهترین دوست دراک مورای (Murray): مومیایی چاق و یکی از بهترین دوستان دراک وین (Wayne): گرگ؛ از دوستان صمیمی دراک با خانواده‌ای بزرگ وندا (Wanda): همسر وین و مادر ۷۰ بچه گرگ گریفین (Griffin): مرد نامرئی و از دوستان صمیمی خانواده خون آشام‌ها یونیس (Eunice): همسر فرانک و از دوستان خانواده ولاد (Vlad): خون آشام پیر و پدر دراک بلابی (Blobby): یکی از دوستان خانوادگی به شکل یک گلوله سبز وینی (Winnie): یکی از فرزندان وین و وندا اریکا ون هلسینگ (Ericka Van Helsing): کاپیتان کشتی تفریحی و نوه آبراهام پروفسور آبراهام ون هلسینگ: پدر بزرگ اریکا و شکارچی هیولاها کریستال (Crystal): زن نامرئی؛ دوست دختر جدید گریفین

علاوه بر این، شخصیت‌های دیگری مانند فرانکن جینجر، استن، تینکل، لین و کرکن (Kraken) و چوپاکاپرا نیز در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: مروری بر پرفروشترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۱۸ تاکنون

عوامل سازنده

قسمت جدید انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی یک کمدی جذاب و پر هیجان خانوادگی بوده که مدت زمانی برابر با ۹۷ دقیقه دارد و برای گروه سنی PG (تماشای کودکان با نظارت والدین) ساخته شده است.

کارگردانی قسمت جدید هتل ترانسیلوانیا مانند ۲ قسمت قبلی بر عهده گندی تارتاکوفسکی است. فیلمنامه نیز توسط مایکل مک کالرز (Michael McCullers) و شخص کارگردان بر اساس شخصیت‌های خلق شده توسط تاد دورام (Todd Durham) به رشته تحریر در آمده است. موسیقی آخرین قسمت هتل ترانسیلوانیا نیز مانند دو بخش قبلی توسط مارک مادرز باو (Mark Mothersbaugh) ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: مروری بر پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ ؛ بهترین های سینمای جهان در سالی که گذشت

صداپیشگان

همانطور که اشاره شد؛ دوبله توسط صداپیشگان مطرح در قسمت‌های پیشین از نقاط قوت این انیمیشن بود و هتل ترانسیلوانیا ۳ نیز از این قاعده مستثنی نیست. از حاضران در بخش صداگذاری این انیمیشن می‌توان به هنرمندان زیر اشاره کرد:

مل بروکس (Mel Brooks) در نقش ولاد آدام سندلر (Adam Sandler) در نقش دراکولا سلنا گومز (Selena Gomez) در نقش میویس اندی سمبرگ (Andy Samberg) در نقش جانی کترین هان (Kathryn Hahn) در نقش اریکا استیون بوشمی (Steven Buscemi) در نقش وین فرن درچر (Fran Drescher) در نقش یونیس دیوید اسپید (David Spade) در نقش گریفین کیگان مایکل کی (Keegan Michael Key) در نقش مورای کوین جیمز (Kevin James) در نقش فرانک کریسی تیگن (Chrissy Teigen) در نقش کریستال مالی شنون (Molly Shannon) در نقش وندا گندی تارتاکوفسکی (کارگردان) در نقش بلابی جیم گفیگن (Jim Gaffigan) در نقش ون هلسینگ سیدی سندلر (Sadie Sandler) در نقش وینی اشر بلینکوف (Asher Blinkoff) در نقش دنیس

خلاصه داستان

در آخرین بخش از هتل ترانسیلوانیای جدید، بینندگان با داستانی بسیار جذاب روبرو هستند. خانواده خون آشام‌ها به همراه دوستان خود به یک سفر تفریحی تابستانی با یک کشتی لوکس می‌روند. میویس (با صداپیشگی سلنا گومز) پدرش را با برنامه ریزی این سفر غافلگیر کرده تا تمامی دوستان، تعطیلات خود را در این کشتی بگذرانند.

اما دراک (با صدای آدام سندلر) رابطه عاشقانه‌ای با کاپیتان مرموز این کشتی، اریکا (با صدای کترین هان) برقرار می‌کند. حالا نوبت میویس شده که نقش حامی خانواده را بازی کرده و مانع از ارتباط پدرش با این زن مرموز گردد. پس از مدتی متوجه می‌شوند که این رابطه بر اساس توصیه‌های آبراهام ون هلسینگ (با صدای جیم گفیگن) پدر بزرگ اریکا آغاز شده است. آبراهام ون هلسینگ یکی از شکارچیان هیولاها و خون آشام‌ها بوده و این سرآغاز ماجراهایی جدید خواهد بود…

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ۲۰۱۷ از نگاه وب سایت های معتبر خارجی

زمان اکران و میزان فروش

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ هفته آینده (روز ۱۳ ماه جولای سال ۲۰۱۸) به اکران عمومی در خواهد آمد. این فیلم با بودجه‌ای در حدود ۶۵ میلیون دلار (معادل ۲۶۰ میلیارد تومان در زمان ساخت بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان با ارز غیر دولتی فعلی) ساخته شده است و با توجه به درآمد ۱.۳ میلیون دلار (معادل ۱۱ میلیارد تومان) در پیش نمایش و کسب نمره ۶.۸ از ۱۰ از بین ۴۲۰ نظر کاربران IMDB، انتظار فروشی در حدود ۴۰ میلیون دلار (معادل ۳۴۰ میلیارد تومان) در هفته افتتاحیه را داشته و توانایی تبدیل شدن به یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۸ را نیز خواهد داشت.

گالری تصاویر

بیشتر بخوانید:

اختصاصی تکراتو: بررسی بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان ؛ نمایشگر ۴۹ اینچی C49HG90 سامسونگ معرفی انیمیشن آخرین داستان ؛ اثری متفاوت ساخته اشکان رهگذر پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب با بیش از ۳۱ میلیارد بار مشاهده توسط کاربران انیمیشن مربی اژدهای ۳ ماه مارس سال ۲۰۱۹ بر روی پرده خواهد رفت + تریلر رسمی جدول بهترین و پرفروش ترین فیلم های در حال اکران سال ۹۷ معرفی نقد و بررسی فیلشاه (The Elephant King) ؛ بهترین انیمیشن اکران نوروز ۹۷

منابع:

IMDB Official Hotel Transylvania 3: Summer Vacation

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر